کد خبر: ۴۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - به زودی انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی برگزار می‎شود و پرونده عملکرد دوره سوم بایگانی خواهد شد.
در دوره سوم شورای مرکزی این سازمان ، اقدامات جدیدی نظیر برگزاری کنگره‎های مختلف دامپزشکی انجام شده و در کنار واگذاری برخی امکانات و تجهیزات نظیر افشانه دفاع شخصی، برگزاری تورهای مسافرتی و غیره و نیز افزایش حق عضویت سالانه بالغ بر 20 هزار عضو این سازمان و دریافت کمک چند صد میلیونی از دولت ، انتظار صنف دامپزشکی را برای اطلاع‎رسانی آن سازمان از نحوه هزینه‎کرد درآمدهای فوق افزایش داده است.
باید منتظر بود و دید آیا سازمان نظام دامپزشکی حاضر است نحوه هزینه‌کرد درآمدهای دوره سوم شورای مرکزی این سازمان را منتشر نماید و اعضاء خود را از این موضوع مطلع کند؟

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صفری
|
-
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۹
0
0
یه ضرب المثل قدیمی البته مردم با فهم و شعور پسند می گه: مورچه چیه که کله پاچه اش چیزی باشه. متاسفانه نه شورای مرکزی نظام دامپزشکی کشور ، و نه شورای نظام دامپزشکی استانها، هیچ کدام ........... معلوم نیست چه کار می کنند. موقع تقسیم بودجه و پول می شه ، .........{هستند} . موقع انجام کار می شه ، ............{نیستند}. موقع حساب پس دادن پولها می شه ، .......... {مضایقه می کنند} و حتی طلب کار که ما سازمان NGO هستیم و از این ........ البته زور دکترای دامپزشک فقط به سایر رده رسیده. به نام سایر رده ها آمار رو بردن بالا ولی به نام دکترا می چرخوننش. البته باید باید باید قانون نظام دامپزشکی کشور اصلاح شود. و نحوه تشکیل اعضا نصف نصف با سایر رده های دامپزشکی برابر باشد. و باز هم البته با از هر کدام نصف نصف بخش دولتی و بخش خصوصی. خدا به راه راست هدایتمان فرماید ان شاء الله
نظر شما
ادامه