کد خبر: ۴۵۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - بخشدار سامان از راه‌اندازی شبکه دامپزشکی این بخش خبر داد.

اصغر مظفری در شورای اداری این بخش نقش دامپزشکی در توسعه پایدار در سه بخش رشد اقتصادی، عدالت اجتماعی، محیط زیست مورد اشاره قرار داد و گفت: نقش دامپزشکی در حمایت از کشاورزان و همچنین حفظ آنها در روستاها برای امور کشاورزی از طریق تامین بهداشت دام و سلامتی فرآورده‌های دامی بسیار مهم و اساسی است.
وی با تاکید بر اینکه دامپزشکی با کنترل بیماری‌های مشترک در تحقق دام سالم و غذای سالم تلاش می‌کند، گفت: در این راستا دامپزشکی نظارت‌ها و خدمات مختلفی را به این واحدها به منظور جلوگیری از بیماری‌ها و حفظ سلامت دام و طیور انجام می‌دهند.
مظفری خاطرنشان کرد: برهمین اساس با پیگیری این بخشداری و همکاری مسئولان مکانی برای استقرار شبکه دامپزشکی سامان اختصاص داده است.
بخشدار سامان ادامه داد: تمام امکانات و تجهیزات این شبکه در مرکز خدمات کشاورزی بخش سامان تکمیل شده است و دامپزشکان نیز به صورت دائم مستقر هستند.
وی در ادامه با اشاره به اجرای هدفمندی یارانه‌ها در کشور گفت: هدفمندسازی یارانه‌ها محرومیت را از مناطق محروم می‌زداید و سرمایه کشور به صورت مساوی بین تمام اقشار مردم توزیع می‌شود.
مظفری هدفمندکردن یارانه را مصداق کامل و بارز عدالت‌گستری و عدالت محوری در سطح جامعه دانست و تصریح کرد: دولت برای اجرای این طرح بزرگ تمام ابعاد و پیامدهای آن را مورد بررسی قرار داده و کوچک‌ترین حرکت انجام شده در راستای این طرح بر اساس نظریات کارشناسی شده است.
وی ادامه داد: قانون هدفمندسازی یارانه‌ها با تمام وجود در حال اجرا است و منافع حاصل از این قانون متعلق به مردم بوده و آینده کشور را تضمین می‌کند.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دكتر دامپزشك
|
-
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۳
0
0
ميشه از آفايان سوال كنيد به اين سرعت دامپزشك از كجا پيدا كردند و استخدام كردند در حالي كه ما نزديك به يك سال منتظر جواب آزمون استخدامي بوديم و ما رانپذيرفتند؟
براستي انسان ياد .......... را داشتند. ما ها رو اصلا آدم حساب نكرديد و دامپزشكان را در اين واحد جديد مستقر نموديد؟؟؟ به كدام مجوز؟ بر اساس كدام قانون؟ به چه حقي؟ مگه ..............
دکتر دامپزشک
|
-
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۳
0
0
واقعا ما دامپزشکان .... از داشتن چنین اداره و نظام دامپزشکی به خود افتخار می کنیم. تمام مشکلات را یک شبه و با ...... حل و فصل می نمایند
نظر شما
ادامه