کد خبر: ۴۴۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه تحقیقات شیلات ایران نوشت : " بار دیگر دست به خون آلوده استکبار جهانی از آستین یزیدان زمان بیرون آمد و در روز عزای سید و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) در روز تاسوعا زنان و کودکان این مرز و بوم را به خاک و خون کشید که متاسفانه تعداد یازده نفر از همکاران و خانواده های شیلاتی چابهار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در این حادثه ددمنشانه متاسفانه همکار عزیزمان آقای مهندس علی رضا خواه مسئول آزمایشگاه فیزیک و شیمی بخش اکولوژی مرکز تحقیقات شیلاتی چابهار که در مراسم عزای حسینی شرکت کرده بودند به شهادت رسیدند.

روابط عمومی موسسه تحقیقات شیلات ایران این ضایعه اسفناک را به خانواده محترم آن شهید بزرگوار و به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، ملت شریف ایران و تمامی جهادگران، بویژه همکاران داغدارمان در مرکز تحقیقات شیلاتی چابهار تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر و شکیبائی خواستار است. روحش شاد و یادش گرامی باد "

حکیم مهر نیز به نوبه خود ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و ناجوانمردانه و عرض تسلیت به مناسبت از دست دادن هموطنان عزیزمان ، از درگاه خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و برای بازماندگان صبر آرزومند است.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرخ رضا کبیر
|
-
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۲
0
0
خداوند از باعث و بانی اش نگذرد.
روحشان شاد باد.
نظر شما
ادامه