کد خبر: ۴۴۳۱۲



جلسه ستاد استانی پیشگیری و کنترل آنفلوانزای فوق حاد پرندگان استان اصفهان با حضور «دکتر ماکنعلی» معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور و شیشه فروش مدیرکل بحران استانداری اصفهان و دیگر مسئولین استان در محل اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در این جلسه ابتدا دکتر ادیبان، معاون اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور این اداره کل به ارائه گزارشی پیرامون کانون‌های جدید بیماری و روند حرکت ویروس در منطقه پرداخت.

سپس «دکتر موحدی» مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان ضمن ابراز تشکر از کلیه حاضرین با توجه به مشکلات ایجاد شده در کانون های جدید اذعان کرد که مبارزه با این ویروس نیاز به حمایت کلیه دستگاه‌ها را دارد و همه باید یک صدا و هماهنگ جهت کنترل و پیشگیری از بروز و شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان کوشا باشیم.

دکتر ماکنعلی معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور ضمن تفسیر وضعیت موجود، نسبت به ایجاد بحران در صنعت طیور تخمگذار هشدار داد و تمامی دستگاه‌ها را به دور از مشکلات به همفکری و همکاری فراخواند.

وی ابراز نمود فعالیت این صنعت در گرو فعالیت گروهی و اجرای سیاست‌های ستاد آنفلوانزا و سازمان دامپزشکی کشور می باشد.

شیشه فروش، مدیر کل بحران استانداری اصفهان طبق شرح وظایف ابلاغی از کلیه دستگاه‌ها درخواست کرد، تا در کناردامپزشکی با تمام امکانات جهت جلوگیری از بروز بحران تلاش نمایند

وی در پایان ضمن جمع‌بندی نظرات و پیشنهادات ارائه شده توسط اعضا، مصوبات جلسه را اعلام نمود.














نظر شما
ادامه