کد خبر: ۴۴۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - مؤسسه واکسن و سرم سازی رازی در پی درگذشت نماینده ولی فقیه در آن مؤسسه اعلام کرد :

 

 مرحوم حجت الاسلام حکمت

 

به اطلاع می رساند به مناسبت ضایعه اسفبار درگذشت شادروان مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد علی حکمت مجلس ختمی روز دوشنبه 22/9/89 از ساعت 16-14 در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی برگزار می شود. بدینوسیله از روحانیت معزز، همکاران، دوستان و علاقمندان آن مرحوم دعوت می شود برای گرامیداشت و تسلی خاطر بازماندگان آن فقید جلیل القدر در این مراسم شرکت فرمائید.

 

همچنین دکتر دلیمی رئیس مؤسسه رازی در پیامی به شرح ذیل فقدان مرحوم حجت الاسلام حکمت را تسلیت گفت :

 

هوالباقی

«کل شی ، هالک الاوجهه»
ارتحال عالم ربانی، عارف روشن ضمیر ، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج محمد علی حکمت ضایعه ای غم انگیز برای همه مومنین و دلسوزان انقلاب اسلامی، علی الخصوص کارکنان و محققین موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی می باشد. این عالم فرزانه در تمام فراز و فرودهای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در کنار مردم حضوری پرتلاش و مستمر داشت و کردار و گفتارش همواره امید بخش دلهای مومنان و عاشقان اسلام و قرآن بود. حدیث دلدادگی او به نظام مقدس جمهوری اسلامی و بخصوص مقام عظمای ولایت زبانزد عام و خاص بود.
در گذشت این فقیه و عالم جلیل القدر را به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری، نماینده محترم ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ، بیت مکرم ایشان و عموم کارکنان و محققین موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی تسلیت عرض نموده ، برای روح بلند ایشان علو درجات و مغفرت و رحمت واسعه الهی را مسألت می نماییم.
دکتر عبدالحسین دلیمی

رئیس مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار رازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
0
0
حاج آقا حکمت دومی نداشت
نظر شما
ادامه