کد خبر: ۴۳۵۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر



نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و مدیرکل دامپزشکی استان قم ضمن حضور در کشتارگاه دام شهرداری، از قسمت‌های مختلف بازدید کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی به اتفاق مدیرکل دامپزشکی استان، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در این اداره کل و معاون دامپزشکی شهرستان قم با حضور در کشتارگاه دام شهرداری، ضمن ملاقات با پرسنل فنی دامپزشکی مستقر در کشتارگاه، از قسمت‌های مختلف اعم خط کشتار دام سبک و دام سنگین تا مرحله ورود لاشه دام به سردخانه و بارگیری بازدید کردند که در هر مرحله مدیرکل دامپزشکی استان توضیحات لازم را ارائه مینمودند.

حجت الاسلام خاک نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی استان در گفتگو با پرسنل فنی دامپزشکی کشتارگاه با مهم خواندن شهر کریمه اهل بیت (ع) اظهار داشت: کار شما بسیار حساس است و پاداش کار شما نیز بسیار بالاست و به حمدالله دامپزشکان و نیروهای فنی متعهدی داریم که در این راستا هیچ نگرانی وجود ندارد.

شایان ذکر است در حاشیه بازدید صورت گرفته، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان ضمن ملاقات با مدیرعامل کشتارگاه دام شهرداری اظهار داشتند، باید سعی کنیم کشتارگاه‌هایمان در شأن جمهوری اسلامی باشد.
 
وی حضور افراد شخصی در کشتارگاه را باعث بهم ریختن تمرکز مسئولین فنی دامپزشکی بیان نمودند و ابراز امیدواری کردند این نقیصه در آینده برطرف گردد.
 
حضورافرادشخصی درکشتارگاه باعث عدم تمرکز مسئولین فنی میشودحضورافرادشخصی درکشتارگاه باعث عدم تمرکز مسئولین فنی میشود
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
1
پاداش مثل اینکه بیمه شو کارگری میزنند و گویا بسته بندی مینویسند.
ازحقوقشان هم یک میلیونوو سیصد تومان کم میکنند وهیچ مسئول ........ ای نداریم واگه نه این اوضاع شامل حالمون نبود.
نظر شما
ادامه