کد خبر: ۴۳۳۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
اطلاعیه سازمان نظام دامپزشکی:
این دو شعبه در محل ستاد مرکزی سازمان نظام دامپزشکی مستقر و آماده خدمت‌رسانی به اعضای سازمان نظام دامپزشکی خواهد بود ...



حکیم مهر: سازمان نظام دامپزشکی در اطلاعیه‌ای از اختصاص دو شعبه از شعب شورای حل اختلاف به منظور رسیدگی به دعاوی مربوط به حرفه دامپزشکی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

نظر به جایگاه والای حرفه مقدس دامپزشکی در حفظ و ارتقای سلامت جامعه و ایجاد امنیت غذایی و بهداشتی در کشور، افزایش تعداد فارغ‌التحصیلان این حرفه و نیز ارائه خدمات دامپزشکی در سطح جامعه سبب گردیده تا سطح تعامل ارائه‌دهندگان خدمات دامپزشکی و بهره‌برداران این حرفه رو به فزونی نهد، به نحوی که چالش‌ها و اختلافات ناشی از چنین تعاملاتی سبب بروز دعاوی متعدد در حوزه های مختلف از جمله مطالبه خسارات و ... گردیده است.

بدیهی است به منظور حل و فصل چنین اختلافاتی تشکیل شعب تخصصی رسیدگی کننده در حوزه دامپزشکی نافع و راهگشاست. هرچند پیش از این نیز هیئت‌های بدوی و عالی انتظامی عهده‌دار رسیدگی به تخلفات صنفی و حرفه‌ای شاغلان حرفه دامپزشکی بوده و هستند، اما به عنوان مثال تعیین خسارات ناشی از تخلفات از صلاحیت هیئت‌های مذکور خارج و در صلاحیت مراجع قضائی است.

از این رو با تلاش و پی‌گیری‌های مستمر و بی‌شائبه ریاست محترم سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و مساعدت ستاد شورای حل اختلاف شهر تهران، در آینده نزدیک دو شعبه از شعب شورای حل اختلاف به منظور رسیدگی به دعاوی مربوط به حرفه دامپزشکی اختصاص خواهد یافت که در محل ستاد مرکزی سازمان نظام دامپزشکی مستقر و آماده خدمت رسانی به اعضا و همکاران محترم خواهد بود.

 
سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
دست شما درد نکند
امکان محاکمه دامپزشکان در خانه خودشان را فراهم کردید
ناشناس
|
France
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
0
قبلا دعاوی خسارت به شعب عمومی ارجاع می شد و به دلیل غیر تخصصی بودن شعبه گاهی آراء نامعقول و نامتناسبی صادر می شد. پس موضوع جدیدی نیست و دعاوی خسارت در شعبه تخصصی بررسی می شود و احتمال دور از واقعیت بودن آراء بسیار کاهش می یابد
نظر شما
ادامه