کد خبر: ۴۳۱۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر



رئیس سازمان دامپزشکی کشور با همراهی مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی در جلسه هم‌اندیشی صنعت ابریشم ایران در شهر بایگ تربت حیدریه حضور یافت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، «دکتر علیرضا رفیعی پور» در این جلسه گفت: در سال جاری سازمان دامپزشکی کشور با تهیه و تامین مواد ضدعفونی کننده اقدام به ضدعفونی مراکز پرورش کرم ابریشم قبل از شروع پرورش نموده و کمک شایانی به صنعت نوغانداری انجام داده است.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه به نقش سازمان در تشخیص بیماری‌های کرم ابریشم اشاره نمود و اعلام داشت: در تمام موارد تلفات کرم ابریشم، همکاران دامپزشکی اقدام به نمونه‌گیری و ارسال نمونه‌ها به آزمایشگاه‌های مرجع دامپزشکی نموده و در مدت زمان کوتاهی علت تلفات را اعلام می‌نمایند.

وی در پایان به نقش مدیریت در صنعت نوغانداری پرداخته و افزود: دراین صنعت، مدیریت در خرید تخم نوغان، مدیریت در آماده‌سازی و بهداشت سالن پرورش، مدیریت در دوره پرورش و مدیریت بازار نقش بسزایی در سود‌آوری برای فعالان این صنعت دارد.



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فیدل کاسترو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
1
آقای دکتر!
حب الوطن من الایمان
قطعا علاقه به وطن نشانه ایمان است
ولی حل مشکل آنفلوانزا و تب کنگو و ppr شاید مهمتر از نوغانداری اون هم‌در تربت حیدریه باشه
......................
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
شهربابک یا تربت حیدریه ؟بنر با متن همخوانی نمیکنه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
شهر بایگ از توابع تربت حیدریه میباشد
وبعد درضمن درپاسخ به اون دوست عزیز اول اینکه جناب دکتر اصالتا ازتربت حیدریه هستند ثانیا این جلسه 3مهمان ویژه داشت معاون وزیر صنعت نماینده مجلس شهرستان ورئیس سازمان
و شرکت دکتر بخاطر اهمیت موضوع و ارتباط کرم ابریشم؛ به دامپزشکی است
نظر شما
ادامه