کد خبر: ۴۲۶۸۰



مدیرکل دامپزشکی استان کردستان گفت: در دومین روز نشست سه ماهانه معاونان سلامت ادارات کل دامپزشکی استان‌ها، «راهبردهای سازمان دامپزشکی کشور» تشریح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر مجتبی ورمقانی» اظهار کرد: در نشست دو روزه معاونان سلامت ادارات کل دامپزشکی استان‌ها که با حضور دکتر علی‌صفر ماکنعلی، معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور در سنندج برگزار شد، مذاکرات و صحبت‌هایی در خصوص اهم اقدامات و برنامه‌های سازمان دامپزشکی صورت پذیرفت.

وی افزود: در پایان این نشست دو روزه، راهبردهای سازمان دامپزشکی کشور در راستای تطبیق دستورالعمل‌ها، شیوه‌نامه‌های سازمان دامپزشکی در بحث نظارت بر بهداشت عمومی با دستورالعمل‌های روز دنیا متناسب با وضعیت کشور، تهیه و تدوین دستورالعمل‌های ممیزی سیستم بازرسی بهداشتی در واحدهای تحت پوشش سازمان دامپزشکی به‌خصوص در کشتارگاه‌ها و واحدهای بسته‌بندی بود، استفاده حداکثری از متخصصین بخش خصوصی و تشکل‌ها، تبیین شد.

مدیرکل دامپزشکی کردستان خاطرنشان کرد: علاوه بر این در موارد، حرکت در مسیر سیاست‌گذاری، نظارت و فاصله گرفتن از مسیر تصدی‌گری و پاسخ‌گویی، اجرای برنامه سلامت مواد غذایی، کنترل پسماندها NRP در فرآورده‌های خام دامی و تهیه دستورالعمل عملیات بر بهداشت شیر و فراورده‌های لبنی برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری شد.


 

نظر شما
ادامه