کد خبر: ۴۲۱۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر



بازرسان دامپزشکی شهرستان بابل، یک واحد درمانگاه دامپزشکی را در شهرستان بابل شناسایی و با حکم قضایی اقدام به پلمپ این واحد نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، «دکتر امید پهلوانیان» با اعلام خبر فوق افزود: فردی که بدون اخذ مجوزهای لازم از دامپزشکی اقدام به بازگشایی یک واحد درمانگاه دامپزشکی و با بی‌توجهی به تذکرات مکرر دامپزشکی اقدام به پذیرش و ویزیت دام و طیور می‌کرد، در این شهرستان شناسایی و با پیگیری‌های بعمل آمده با دستور دادستان از ادامه فعالیت وی جلوگیری بعمل آمد.

پهلوانیان از بهره‌برداران خواست تا در صورت اطمینان از قانونی بودن مراکز خدمات دامپزشکی اعم از داروخانه، کلینیک و آزمایشگاه به آنجا مراجعه کنند و در صورت عدم اطمینان مراتب را به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

شایان ذکر است ، دامپزشکان باید درخواست خود را جهت احداث و راه‌اندازی مراکز خدمات دامپزشکی به اداره تشخیص و درمان دامپزشکی شهرستان ارائه و پس از احراز صلاحیت توسط کمیسیون مربوطه در دامپزشکی استان مازندران، ضمن مراجعه به سامانه صدور مجوزها، نسبت به اخذ پروانه واحد مورد نظر اقدام و سپس فعالیت نمایند.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
1
1
طبق ماده دو قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی, صدور مجوز درمانگاه دامپزشکی بر عهده نظام دامپزشکی است, نه سازمان دامپزشکی استان و شهرستان و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
1
1
واقعا خجالت آوره . طبق قانون صدور مجوز درمانی به عهده نظام دانپزشکی ه . این چه بی قانونی هست که حکیم مهر بدون آگاهی خبر رو منتشر میکنه ؟
نظر شما
ادامه