کد خبر: ۴۲۰۶۰



صبح امروز دادیار ویژه بهداشت استان قم در جلسه شورای هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان شرکت نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، جلسه شورای هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان قم، صبح امروز با حضور «کشاورز» دادیار ویژه بهداشت استان قم در سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.

در این جلسه، ابتدا «دکتر امیدواریان»، معاون سلامت دامپزشکی استان با ارائه پاورپوینت، موقعیت استان از نظر جغرافیایی شامل، تراکم مرغداری‌ها، کشتارگاه‌ها، تالاب‌ها و شاهراه‌های مواصلاتی تشریح نمود.

وی در ادامه به وضعیت بیماری آنفلوانزای طیور در کشور و کشورهای جهان اشاره و درخصوص عوامل اصلی بروز این بیماری و عوامل انتقال آن مطالبی ارائه کرد.

در ادامه «دکتر رفیعی» مدیرکل دامپزشکی استان اظهارداشت: در کنار مواردی که بصورت کلی و مختصر بیان شد، نقش اساسی و مهم را مرغداران ایفا می‌کنند که بایستی شرایط بهداشتی و قرنطینه ای را بطورکامل رعایت کنند.

وی از همراهی دستگاه قضایی استان تشکر و تداوم آن‌ را در تامین سلامت جامعه مهم ارزیابی نمود.

در پایان کشاورزی دادیار ویژه بهداشت استان با اشاره به برخی نواقص، حمایت دادستانی را در برخورد با متخلفین بهداشتی متذکر شد و از تشکیل شعبه تخصصی ویژه بهداشت خبر داد.
 
وی ضمن حمایت از تولید‌کنندگان فرآورده‌های سالم در استان، توضیحاتی در خصوص ادله پرونده‌ها در زمان تشکیل و بعد از تشکیل پرونده متخلفین بیان کرد.


 

نظر شما
ادامه