کد خبر: ۴۱۲۹۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
توجه ویژه سازمان دامپزشکی کشور به تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» صبح امروز به مناسبت آغاز سال نو، با حضور در بخش‌های مختلف سازمان دامپزشکی کشور، با همکاران شاغل در این سازمان دیدار کرد ...
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار نوروزی با همکاران به مناسبت آغاز سال نو، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان "حمایت از کالای ایرانی" گفت: سازمان دامپزشکی کشور طی سال‌های اخیر به طور جدی این امر را منشاء اقدامات خود قرار داده است و بی شک امسال نیز به این موضوع نگاه ویژه تری خواهد داشت .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علیرضا رفیعی پور» صبح امروز در دیدار نوروزی با همکاران تصریح کرد: ذینفعان مختلف حوزه دامپزشکی کشور در تحقق شعار سال سهم ارزنده‌ای خواهند داشت و بدون شک یکی از ثمرات اهتمام به شعار سال، رونق گرفتن فعالیت واحدهای تولیدکننده داخل کشور خواهد بود و به تبع آن خواهیم توانست در زمینه رونق اقتصاد ملی گام‌های اساسی تری برداریم .

به گفته وی، سازمان دامپزشکی کشور طی سالیان گذشته با تلاش های شبانه روزی و با استعانت از منویات مقام معظم رهبری به پیام‌های نوروزی عینیت بخشیده بطوری که تبلور آن برای آحاد جامعه قابل لمس باشد، امسال نیز با در نظر گرفتن شعار سال از تمامی ظرفیت خود برای تحقق سیاست‌های معظم له استفاده خواهد شد .

وی در پایان از تمامی کارکنان زحمتکش سازمان که در سال گذشته با تلاش های طاقت فرسا و شبانه روزی خود زمینه ساز سلامت و بهداشت عمومی بوده اند، همچنین در جهت تکریم و حفظ کرامت ارباب رجوع تلاش کرده اند، تقدیر و تشکر کرد و از خداوند متعال سالی همراه با توفیق خدمت و سربلندی را برای همگی همکاران در سراسر کشور خواستار شد .

 
 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
آقای دکتر رفیعی پور رفتند دیدار ادارات؟ خوب بود بخشنامه میکردند استانها هم اينطوري می بود. اینجا کارمندان مثل صف نان در نوبت نشستند و بعدش رفتند دستبوس رییس. تخم مرغ هم گرفتیم البته :-)))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
اینا همونایی هستند که ..... حاضر نمیشن دامپزشکی رو به صاحب اولیه و اصلیش یعنی وزارت بهداشت بدن
همکار مرکز تشخیص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
امان از تبعیض از دیدار نوروزی رییس سازمان از مرکز تشخیص با بیش از ۶۰ نیرو سه عکس و از سازمان مرکزی با حدود ۲۵۰ نیرو نزدیک به ۱۰۰ عکس
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
1
همکار مرکز تشخیص!
شما دنبال پیدا کردن عوامل تشخیص سقط جنین باش تا یه جین نمونه فرستادیم خدمتتون نفرمایید توش هیچ عامل میکروبی و ... پیدا نشد!( البته این هم امکان داره که چیزی پیدا نشه ولی لطف کن یه طرح ملی برای پیشگیری از سقط داشته باشیم)
من خودم قول میدم عکس خودتا بگذارن صفحه اول ایرنا و ایسنا و....
عکس کیلویی چند به قول محمد حسین مهدویان سیمرغ کیلویی چند؟؟؟؟
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
حکیم مهر نشریه رسمی سازمان دامپزشکی کشور.
نظر شما
ادامه