کد خبر: ۴۱۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - دبیر انجمن صنفی کشتارگاه‌های صنعتی طیور با بیان اینکه به ما گفته شده کار بسته‌بندی گوشت مرغ به تعویق افتاده است، افزود: هنوز دلایل به تعویق افتادن بسته‌بندی گوشت مرغ در استان تهران به ما اعلام نشده است.

حمید رحیلی‌نژاد با تاکید براینکه برای اجرای کار بسته‌بندی گوشت مرغ در استان تهران به دلیل رشد بالای جمعیت و حساس بودن این تولید باید هماهنگی‌های مناسبی بین بخش‌های مختلف صورت گیرد، افزود: در استان تهران مراجع تصمیم‌گیری در این زمینه بسیار متعدد بوده و حساسیت بسیاری روی این موضوع وجود دارد.

دبیر انجمن صنفی کشتارگاه‌های صنعتی طیور افزود: باید اجرای این طرح از طریق ریاست جمهوری ابلاغ شود تا تمام دستگاه‌ها با یکدیگر به صورت هماهنگ عمل کنند چراکه در این زمینه دستگاه‌های مختلف با یکدیگر هماهنگ عمل نمی‌کنند به طوری که گاهی یک وزارتخانه موافق و وزارتخانه دیگری مخالف است.

وی افزایش قیمت بسته‌بندی50 تا 60 تومان روی هر کیلو گوشت مرغ را یکی از دلایل حساسیت این اقدام دانست و گفت:‌ البته این نگرانی هم وجود دارد که با بسته‌بندی گوشت مرغ در تهران تولید این محصول کاهش پیدا کند.

رحیلی نژاد با بیان اینکه تمام مرغ مورد نیاز تهران از این استان تهیه نشده و مقداری نیز از شهرهای دیگر کشور به این استان وارد می‌شود، افزود:‌ هر چند کشتارگاه‌های تهران به طور 100 درصد با این اقدام موافق هستند ولی کشتارگاه‌ها می‌توانند مرغ‌های زنده را کشتار و بسته‌بندی کنند و بقیه مرغ‌هایی که کشتار شده به استان وارد می‌شود نیز باید بسته‌بندی شده باشند که همین موضوع نیز به حساسیت این اقدام می‌افزاید.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر مرتضوی
|
-
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۱
0
0
در قانون مربوط به عرضه مرغ بسته بندی اشکال اساسی وجود دارد .طرف در خیابان ولیعصر تهران مغازه اش 2 میلیارد تومان ارزش دارد بیاید مرغی را بفروشد که فقط نام کشتارگاه در ان درج شده است و به نوعی مبلغ کشتارگاه باشد ان هم به اجبار نقص قانونی .اما اگر در روی نایلون بسته بندی نوشته شود که مرغ فلانی کشتار شده در کشتارگاه فلان .ان موقع رقابت مثبت هم ایجاد خواهد شد .
نظر شما
ادامه