کد خبر: ۴۰۸۸۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به مرغداران:
«دکتر علی لاریجانی» رعایت نکردن فاصله مرغداری‌ها را منطقی ندانست و اظهار داشت: باید به مرغدارانی ‌که نزدیک به هم می‌باشند، زمین داده شود تا به مکانی دیگر انتقال یابند ...



حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان قم با حضور در دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی، با وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، «دکتر مهدی رفیعی» مدیرکل دامپزشکی استان به اتفاق رئیس سازمان جهاد کشاورزی، رئیس سازمان نظام مهندسی، مدیرعامل شرکت تعاونی مرغداران تخمگذار و تعدادی از مرغداران استان با رئیس مجلس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار، ابتدا رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مسائل و مشکلات صنعت مرغداری در قم را مطرح نمود و در این راستا خواستار تدبیری خاص در این زمینه شد.

در ادامه، تعدای از مرغداران به بیان نقطه نظرات خود ازجمله منابع مالی و پرداخت خسارات وارده و ایجاد قرنطینه سراسری پرداختند.

سپس مدیرکل دامپزشکی استان، ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های دامپزشکی طی سال جاری، اظهار کرد: کارهایی که امسال توسط دامپزشکی صورت گرفت، 6 برابر سال‌های گذشته بوده است.
 
وی گفت: استقرار چهار اکیپ قرنطینه و تشکیل جلسات متعدد با تشکل‌ها و مرغداران استان که باعث 76 مصوبه گردید، از کارهای مهم امسال بوده است.
 
رفیعی بیان داشت: کمبود اعتبارات، رعایت نکردن ضوابط، تراکم مرغداری‌ها و نیاز به قوانین جدید، ازجمله مسائل و مشکلات درخصوص پیشگیری و مبارزه با بیماری طیور در استان است.
 
در انتها، «دکتر علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به موارد گفته شده خطاب به مرغداران اظهار داشت: چرا ضوابط را رعایت نمی‌کنید؟! شما خودتان یک نظامات کنترلی ایجاد کنید.
 
وی در ادامه، رعایت نکردن فاصله مرغداری‌ها را منطقی ندانست و اظهار داشت: باید به مرغدارانی ‌که نزدیک به هم می‌باشند، زمین داده شود تا به مکانی دیگر انتقال یابند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان بیان داشت: پیشنهادات خود را از طریق وزارت‌خانه مطرح تا از طریق دولت بصورت لایحه به مجلس ارائه شود.
 
شایان ذکراست که مصوبات مشروحه فوق که بین اداره کل دامپزشکی استان و تشکل‌ها و مرغداران تهیه شده بود، توسط مدیرکل دامپزشکی استان جهت استحضار رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم به وی ارائه گردید.
 
 
 
 
 
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مهم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
1
اگه دامپزشکی اعم از خصوصی و دولتی وظیفه خودش را بلد بود و بدون مصلحت اندیشیهای مضر برای سیستم پرورش صنعت دام و طیور انجام وطیفه میکرد پای رئیس جمهور و وزیر جهاد و رئیس مجلس به آنفلوانزای طیور باز نمی شد
سیستم دامپزشکی مبتلا به بیماریهای مزمنی است که درمان اون زمان بر است
این عرایض نتیجه ۱۵ سال خدمت در بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی ایران است
ارتباطی بین جامعه دانشگاهی ما با جامعه دامپزشکی نیست
نمونه بارز و ملموسش دیدارهای مکرر مسئولین دامپزشکی از صدر تا ذیل با مقامات سیاسی کشور است
یه مدیر کل ..... دنبال دیدار با بخشدار یا دهیار دراغوزآباد سفلی هست ولی اگه بهش بگی با آزمایشگاه فلان دانشگاه معتبر کشور تفاهم نامه همکاری امضاء کن میگه .......
پاسخ ها
مصطفی قلاوند
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
سوال، آیا سودی برای اون فرد داره ؟
خب واسه چی دوندگی بکنه میشینه یه گوشه بی دردسر

پ.ن : خیلی مخصلم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
مشکل از ریشه حل شد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
در نزدیکی محله ما بنده خدایی یک طبقه خلاف ساخت شهرداری با پلیس و لودر و جرثقیل ریختن واحد خلافش رو خراب کردن بگدریم طرف همونجا سکته کرد و مرد.چگونه هست که شما اینهمه عیرمحاز رو نمیتوانید درش رو ببندید اخه نمیشه اینا همون واحدهایی هستند که جهاد داشت پز میداد که ما داریم با اتکا به اونها میزان تولید را بالا میبربم و تو منطقه باهاش با بقیه رقابت میکنیم . حالا بدجوری وبال گردنتون شده وراه برگشت هم ندارید چون خودتون بهشون مشروعیت دادید حالا برید جمعش کنید عمرااااااااا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
باید ب دامپزشکی قدرت و اختیار بیشتری بدهند مثل نیروی انتظامی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
1
اقای دکتر لاریجانی
با سلام و احترام
دستور فرمایید بررسی گردد چرا دارو در دسترس همه هست؟
مگر نه اینکه دارو فقط باید با نسخه دامپزشک در دسترس قرارگیرد؟
پیگیری این سئوال به خیلی چیزها پاسخ خواهد داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
باسلام اختیارات دامپزشکی محدوده برای برخورد با متخلف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
1
وقتی دارو در دسترس همه هست انوقت دامپزشک کجای قصه درمان و پیشگیری قرار دارد.
لطفا دارو که ابزار دست دامپزشکان است کنترل فرمایید. لایحه و بروکراسی اداری نمی خواهد. کافیست سازمان دامپزشکی اراده کند و ملاحظه نکند.
نظر شما
ادامه