کد خبر: ۴۰۸۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

گروه دامپزشکی Scarsdale، با تقدیر رسمی از موفقیت همکاران زن خود در زمینه‌های مختلف دامپزشکی که نقش موثری را ایفا نمودند، روز جهانی زن را گرامی داشتند.

 

به گزارش گروه بین‌الملل حکیم مهر، گروه دامپزشکی فوق در انگلستان، روز جهانی زن را با تقدیر از همکاران دامپزشک زن که در نقش‌ها و وظایف مختلف مشغول به خدمت می‌باشند و به پاس خدمات موثر آنان جشن گرفتند.

برای پر رنگ نمودن نقش این قشر از دامپزشکان، گروه Scarsdale با انتشار تصاویر مثبت از فعالیت آنها در حین ایفای نقش های مختلف این زنان در شغل دامپزشکی، موفقیت آنها را در شبکه‌های اجتماعی پر رنگ‌تر نمودند.

 

این مرکز دامپزشکی بیش از 70 سال است که تاسیس شده و تیم دامپزشکی شامل 300 نفر همکار می‌باشد که بیش از 85 درصد از آنها را زنان تشکیل می‌دهند و هر کدام وظیفه مخصوص به خود را دارند.

«وندی فرنس»، یکی از همکاران این گروه می‌گوید: تیم همکاران دامپزشک ما نشاندهنده چگونگی انجام نقش زنان در رشته دامپزشکی پابه‌پای مردان می‌باشد و این حاکی از آن است که زنان در این شغل با همکاران مرد خود برابری می‌کنند.

 

وی افزود ما در اینجا تیمی متشکل از زنان داریم که در هرکدام نقش مهمی را ایفا می‌کنند. از نقش مشاور با صاحبان حیوانات گرفته تا دامپزشکان و پرستاران دامپزشک و حتی مدیر مالی و بازاریابان زن. ما می‌خواهیم زنان الهام بگیرند که توانایی این را دارند که هر کاری که بخواهند می‌توانند به انجام برسانند.

 در شغل دامپزشکی، اکثر مردم می‌پندارند که برخی از رشته‌ها، نظیر جراحی، دامپزشکی فارم و یا دامپزشکی اسبها فقط مختص مردها است. اما اینطور نیست و زنان هم قادر به انجام این وظایف خواهند بود و تیم ما می‌کوشد تا با خلق فرصت‌ها به جامعه نشان دهد که زنان نیز قادر به انجام این امور هستند.

منبع: vettimes

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
بله خدایی از هیچ جهت کم نمیارن .اسمشون رو الکی ضعیفه گذاشتن خیلی هم قوین
نظر شما
ادامه