کد خبر: ۴۰۳۵۶
تعداد نظرات: ۹ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: قطعاً ما در مسئولیت حقوقی خود باید پاسخگوی شما باشیم و خیلی خوب است که در کنار این موارد، راه حل و راهکار هم پیشنهاد دهید ...
 

حکیم مهر: رییس سازمان دامپزشکی کشور در بازدید از مجتمع دارویی نصر فریمان و دیدار با فعالان بخش خصوصی شهرستان فریمان گفت: سطح دسترسی بخش خصوصی به مدیران بخش دولتی بیشتر شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر علیرضا رفیعی پور» اظهار داشت: شرایط و مشکلات بخش خصوصی را درک کرده ام، چرا که خود در ابتدای کار در این بخش فعال بوده ام. لذت ما در همین کار سخت و زیان آور است چرا که ما آلوده به کار و خدمت به شریف ترین اقشار مردم هستیم.

وی اظهار کرد: مسئولیت جان مردم با ما است، سرمایه ما در دامپزشکی جز سادگی، صداقت و امانت داری نیست. ما امانتدار سرمایه ملی و سرمایه دام و طیور مردم هستیم و این مسئولیت بزرگی است.

دکتر رفیعی پور خطاب به فعالان بخش خصوصی گفت: انتقاد، سوال و حتی مخالفت حق مسلم بخش خصوصی است و قطعاً ما در مسئولیت حقوقی خود باید پاسخگوی شما باشیم و خیلی خوب است که در کنار این موارد، راه حل و راهکار هم پیشنهاد دهید.

وی افزود: در حوزه تولید و سلامت دام و طیور، توقف ممنوع است و فقط باید به کار و خدمت فکر کنیم.

رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: زیاد بودن مشکلات بخش خصوصی و تولیدکنندگان عمدتاً به این خاطر است که سطح دسترسی به مدیران کم بوده و این یک خطای مدیریتی است و برای رفع مشکل بایستی سطح دسترسی بخش خصوصی به مسئولین اداری بیشتر باشد.

دکتر رفیعی پور اضافه کرد: برای سال آینده در حال ایجاد ذخیره استراتژیک واکسن ها هستیم و امیدواریم طی سال بعد مشکل کمبود واکسن نداشته باشیم.

در این دیدار مشکلات همکاران بخش خصوصی شهرستان فریمان نیز مطرح شد.

در ادامه مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی گفت: رقم واگذاری طرح ها به بخش خصوصی در استان حدود 800 میلیون تومان از ابتدای سال بوده است.

«دکتر احمد شریعتی» افزود: اعتبارات تملک ما در حال حاضر در قالب اسناد خزانه است که این موضوع مشکلاتی را نیز برای ما ایجاد کرده است.

لازم به ذکر است که دکتر رفیعی پور و هیئت همراه از تمامی بخش های تولیدی، تاسیساتی و آزمایشگاهی مجتمع دارویی نصر فریمان بازدید کردند.

یادآور می گردد شرکت داروسازی نصر بزرگترین تولید کننده داروهای تزریقی دامی در ایران است.

 
 
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
بازم جای شکرش باقیه هر چند که خیلی دیره
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
شرکت داروسازی نصر یکی از پیشگامان تخفیف های دارویی صد در صدی ست کلینیسین های همکار که .................... حواستون باشه ........................... حتما تاکید کنید نصف قیمت درج شده روی دارو قیمت واقعی ست
کلینیسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
بزرگترین مشکل بخش خصوصی همین داروهای بی کیفیت تولیدداخل ازجمله ................ است
محمدمهدی - تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
1
اوضاع بخش خصوصی خصوصا (مسئولین فنی ) در استان ما بسیار اسفناک است ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
2
واقعا چه درکی دارید از این تعرفه های عهد بوق .... که زورکی در طرحها به خورد بخش خصوصی میدهند و به نوعی استثمار و برده داریست و از طرف دیگر هم خود بخش دولتی هم شده رقیب بخش خصوصی در واکسیناسیون و از سر بیکاری یا ترس از نماینده مجلس و فرماندار وِ..یکسره در حال واکسیناسیون رایگان است و بخش خصوصی هم ورشکسته و مفلوک رها شده.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
آقای دکتر خسته نباشی بخش خصوصی که نابوده بخش دولتی را دریاب که همه مایوس ونگران چه برنامه موثری دارید برای حفظ نیروی انسانی، ما که تکرارمکررات می بینیم خدابهمون رحم کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
جناب آقای دکتر
فرموده اید مشکلات بخش خصوصی از عدم دسترسی به مدیران است ، نه بلکه برعکس مشکلات بخش خصوصی ناشی از خود مدیران است مدیرانی که به علت ضعف مدیریتی وضعیت بخش خصوصی را به این روز کشانده اند در استان ما مدیر کل دامپزشکی و رییس نظام یکنفر است یا در بسیاری از استانها رییس نظام دامپزشکی از مدیران دولتی است بنظر حضرتعالی مگر یک فرد می تواند هم در لباس مدافع باشد و هم در لباس مخالف بیشتر باید فرد کمدین باید تا موفق باشد و یا در استان ما یک باند چند نفره عهده دار مدیریت هستند، بطوری که فقط جایگاه و پست ها بین این افراد چرخش می کند بدون آنکه تجربه و تخصص لازم را داشته باشند و... پس آقای دکتر این بخشی از مشکلات مدیریتی ما است . ای کاش گوشی برای شنیدن وجود داشت .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
فکری به حال مسوولان فنی هم بکنید و بصورت ریشه ای مشکلشان را حل کنید.به اندازه یک کارگر افغانی از حقوق انسانی برخوردار نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
عدم توجه جدی به بخش خصوصی ونابودی آن نشانه بی لیاقتی مدیران است وازطرفی بی اهمیت بودن بهداشت عمومی
نظر شما
ادامه