کد خبر: ۴۰۰۴۰



دوره آموزشی ضمن خدمت اصول نمونه‌برداری از فرآورده‌های خام دامی در خوراک دام با تدریس «دکتر محقق شلمانی» کارشناس ارشد دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور در تاریخ 11 و 12بهمن ماه در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان فارس برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی فارس، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان، «دکتر امیدرضا امرآبادی» اظهار داشت:دانستن چگونگی نمونه‌برداری از مواد اولیه و فراورده‌های خام دامی طبق دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی ضروری است.

دکتر امرآبادی بیان کرد:شرایط نمونه‌برداری باید مطابق با اصول و ضوابط خاص صورت گیرد چرا که در نتایج آزمایشگاهی بسیار تأثیر گذار است.

وی در ادامه افزود:در روز دوم این دوره بازآموزی، کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی با حضور میدانی در کارخانه خوراک دام به صورت عملیاتی با اصول نمونه‌گیری آشنا خواهند شد.

این دوره با شرکت تعداد 39 نفر از کارشناسان اداره کل و دامپزشکی شهرستان‌ها برگزار شدکه کارشناسان در این دوره آموزشی با روش‌های مختلف نمونه‌برداری ، انتخاب صحیح نمونه و شرایط حمل و نقل طبق اصول بهداشتی آشنا شدند.





نظر شما
ادامه