کد خبر: ۳۹۷۵۶



با حضور «دکتر یوسفی» معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان و هیئت همراه در اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، جلسه ی هم اندیشی در حوزه امنیت و سلامت غذایی برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، «دکتر سید محمد‌مهدی احمدی» مدیر کل دامپزشکی استان با اعلام این خبر افزود: همکاری های فی ما بین این دو دستگاه امریست اجتناب ناپذیر و تلاش در این حوزه و استفاده از پتانسیل های دامپزشکی و معاونت غذا دارو می تواند تحقق سلامت و امنیت غذایی را به همراه داشته باشد.

دکتر احمدی ضمن تشکر از معاونت محترم غذا و دارو استان و هیئت همراه آمادگی دامپزشکی استان را در جهت هرگونه همکاری در حوزه سلامت غذا منجمله گشت های مشترک، همکاری‌های بین آزمایشگاه‌های مرجع دو دستگاه و... اعلام نمود.

دکتر یوسفی در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از همکاری‌های بسیار گسترده این دو دستگاه، تحقق شعار تضمین سلامت غذا از مزرعه تا سفره را نتیجه همکاری و تلاش‌های اداره کل دامپزشکی و دانشکده علوم پزشکی دانسته و برگزاری همایش‌های مشترک فی‌ما‌بین دامپزشکان و پزشکان و داروسازان در جهت سلامت غذا، پیشگیری از مقاومت آنتی بیوتیکی و ... را امری مهم و ضروری دانسته و تاکید بر ادامه برگزاری این همایش‌ها دانستند.

مقررشد با محوریت معاون سلامت دامپزشکی و مدیریت غذای دانشگاه تفاهم نامه مشترک تدوین و اجرائی گردد.

مدیر کل دامپزشکی در انتها با اعلام خبر تجهیز آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی در آینده‌ای نزدیک، آمادگی خود را در جهت برقراری هر چه بیشتر ارتباط بین آزمایشگاه‌های دامپزشکی و معاونت غذا و دارو اعلام نمودند.


نظر شما
ادامه