کد خبر: ۳۹۲۵۰



نشست هم‌اندیشی رئیس و معاونان موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی با اعضای هیات علمی و کارشناسان در سالن کتابخانه موسسه رازی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، نشست هم اندیشی با حضور «دکتر مسعود هاشم زاده» رئیس موسسه رازی، «دکتر مجتبی محرمی» معاون تحقیقات و فناوری، «دکتر مهرداد راسخی» معاون تضمین کیفیت، «دکتر بهمن عابدی کیاسری» معاون برنامه ریزی و پشتیبانی،« دکتر غلامرضا شکری» قائم مقام رئیس موسسه در حوزه تجاری سازی و فناوری و «دکتر رضا صادقیان» رئیس حوزه ریاست با اعضای هئیت علمی، محققان و کارشناسان این موسسه، در محل سالن کتابخانه برگزار شد.

دکتر هاشم زاده در این نشست با اشاره به رویکردهای موسسه رازی، از برنامه چهار ساله خود برای اجرای برخی طرح‌ها و برنامه‌ها در این موسسه خبر داد.

وی تکمیل زیرساخت‌ها و اتمام پروژه‌های نیمه تمام، اصلاح نظام جذب نیروی انسانی در موسسه در قالب برنامه چهار ساله، تناسب و هماهنگی بین طرح‌های تحقیقاتی با تولید و تدوین اولویت‌های قابل اجرا در طول چهار سال را از جمله رویکردهای آتی موسسه رازی خواند.

هر یک از معاونان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های در دست اجرای معاونت متبوع خود را ارائه دادند.

این نشست که در راستای تحقق اهداف عالیه موسسه برگزار شد، به صورت دوره‌ای است و در این جلسات ضمن تعامل و هم‌اندیشی با اعضای هئیت علمی و کارشناسان، برنامه‌ها و رویکردهای موسسه رازی تبیین خواهد شد.



نظر شما
ادامه