کد خبر: ۳۹۰۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر



رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد از کشف، ضبط و معدوم‌سازی یک محموله آلایش خوراکی مرغی غیربهداشتی به وزن ۸ تن در شهرستان مهاباد خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، «دکتر بایزید حسن پور» گفت: در راستای اقدامات کنترلی و نظارت بر بهداشت فرآورده‌های خادم دامی و حفظ سلامت شهروندان، اکیپ‌های کنترل بهداشتی دامپزشکی شهرستان مهاباد، یک محموله آلایش خوارکی مرغی غیربهداشتی و تاریخ منقضی را به وزن ۸ تن و ۱۹۶ کیلوگرم کشف، ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج نمودند. و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی گردید.

حسن پور گفت: عرضه فرآورده‌های خام دامی در غیر شبکه توزیع و بدون نظارت دامپزشکی می‌تواند آثار خطرناکی برای شهروندان داشته باشد، وی افزود: مطمئنا نظارت های بهداشتی دامپزشکی در تمامی زنجیره‌های تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی تضمین کننده سلامت،کیفیت و بهداشت غذای مصرفی شهروندان خواهد بود.

وی از عموم شهروندان خواست که در مورد خرید آلایش دل و جگر مرغ به تاریخ تولید و انقضاء آن دقت لازمه را داشته باشند و درصورت مشاعده موارد غیربهداشتی به شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد اطلاع دهند.


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
0
دم كاركنان شبكه دامپزشكي مهاباد گرم
نظر شما
ادامه