کد خبر: ۳۸۱۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر



«دکتر عین الله شریف پور» نماینده مردم شریف شهرستانهای ماکو، چالدران، شوط و پلدشت و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، با مدیر کل دامپزشکی استان دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات حوزه دامپزشکی در استان و منطقه آزاد ماکو بحث و گفتگو کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، در این دیدار «دکتر کامیار داهیم» مدیر کل دامپزشکی استان گزارشی از وضعیت مجموعه دامپزشکی و اقدامات انجام شده در خصوص کنترل بیمارهای دامی بلاخص آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و تب برفکی ارائه نمود و در مورد جذب سرمایه و نیروی انسانی در راستای پیشبرد اهداف سازمانی دامپزشکی کشور و صنعتی نمودن کشتارگاههای دام و طیور استان مواردی را متذکر شد.

در ادامه این دیدار دکتر شریف پور نماینده شهرستانهای شوط، ماکو، چالدران و پلدشت نقش دامپزشکی در پیشگیری و درمان را بسیار پر اهمیت دانست و احساس وظیفه و احساس مسئولیت همکاران دامپزشکی را در پیشبرد این اهداف را بسیار موثر دانست.
 
وی بر کاهش تصدی گری و واگذاری وظایف به بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: در این راستا 98 درصد هزینه های دولت صرف هزینه های جاری می گردد و تنها 2 درصد در بحث عمران صرف می گردد که این خود یکی از مشکلات بسیار مهم می باشد و باید مشکلات ادارات دامپزشکی و منطقه آزاد ماکو در شهرستانهای ماکو، شوط، چالدران، پلدشت به تفکیک مطرح و مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.
 
وی بزرگترین خلاء در سازمان دامپزشکی را عدم بازتاب مجموعه اقدامات و عملیات دامپزشکی دانست و بر تقویت روابط عمومی و بازتاب در رسانه های عمومی و جمعی تاکید نمود.

وی از تقویت اطلاع رسانی در بستر سازی و مشارکت دامپروران و عشایر در خصوص همکاری با اقدامات دامپزشکی تاکید کرد و علت عدم توسعه نیافتن استان را بی توجهی به منابع انسانی مطرح کرد و گفت: دامپزشکی باید در راستای ادارات همسو همکاری نموده و از اعتبارات و امتیازات ادارات مربوطه در خصوص بیمه دام و طیور اقدامات لازمه صورت گیرد.

دکتر شریف پور بر افزایش تعامل مسئولین دامپزشکی منطقه آزاد ماکو با فرمانداری و بخشداری و نیروهای انتظامی بسیار تاکید نمود.


 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
0
0
بله
چابهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
1
0
با سلام و آرزوی توفیق روز افزون برای همکاران ....بویژه دوستان زحمتکش اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی و ریس دلسوز و متعهد ماکو به پاس تعامل موثر در جهت پیشبرد اهداف سازمان دامپزشکی با دستگاهای نظارتی و اجرایی....
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
0
1
هر چه بادا باد
نظر شما
ادامه