کد خبر: ۳۸۱۳۱


دستگاه جدیدی اختراع شده است که با استفاده از آن، صاحبان حیوانات می‌توانند سلامت سگ‌های دوست داشتنی خود را کنترل نمایند. این دستگاه، گزارشی کامل و دقیق و لحظه به لحظه را به گوشی هوشممند صاحب حیوان ارسال می‌نماید.

به گزارش گروه بین‌الملل حکیم مهر، دستگاه FitBark یک دستگاه کوچک است که به راحتی در قلاده سگ قرار می گیرد. این ابزار اطلاعاتی نظیر مسافت طی شده در پیاده روی حیوان، کالری سوزانده شده و حتی میزان خواب حیوان را روزانه جمع‌آوری نموده و سپس اطلاعات گردآوری شده را به گوشی هوشمند صاحب حیوان ارسال می‌گردد.

 

 «دکتر استفانی شاور» دکتر دامپزشک دانشگاه گلندل، می‌گوید: هر امری که روی فعالیت متمرکز باشد و حیوانات و کل اعضای خانواده را وادار به فعالیت نماید، شگفت انگیز است.

دکتر شاور یادآور می‌شود که البته راه‌های ساده تر و ارزان‌تر دیگری هم وجود دارد که ما از تناسب اندام و فعالیت کافی حیوانمان با خبر باشیم، اما اینکه دقیق بدانیم آیا حیوان غذای کافی خورده و یا هر روز پیاده روی می‌کند توسط این دستگاه بسیار راحت و قابل دسنرس می‌باشد.

 

این دستگاه مشکلی از جهت مسائل مربوط به حریم خصوصی ایجاد نمی کند و هیچ نوع دستگاه GPS بر روی این ابزار نصب نیست و کسی نمی‌تواند مکان شما را ردیابی نماید.

منبع: abc15

 

نظر شما
ادامه