کد خبر: ۳۸۱۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

جلسه نمایندگان کلینیسین های دام های بزرگ، طیور، اسب و مراکز مایه کوبی و خرده فروشی واکسن با هیئت مدیره انجمن صنفی درمانگاههای دامپزشکی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر، در تاریخ 15/8/96 از ساعت  18  تا  21:30  جلسه ای با حضور نمایندگان کلینیسین های استان اصفهان در شاخه های دامهای بزرگ، طیور، اسب و مراکز مایه کوبی و خرده فروشی واکسن با هیئت مدیره انجمن صنفی درمانگاه های استان اصفهان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه، «دکتر پریشانی» رئیس هیئت مدیره از اقدامات انجام گرفته توسط هیئت مدیره و اقدامات پیش رو گزارش کاملی را ارائه نمود.

در ادامه «دکتر بهروز کبیری» دبیر انجمن صنفی درمانگاههای دامپزشکی استان اصفهان به عدم همکاری اداره کل دامپزشکی و نظام دامپزشکی استان جهت پیگیری مطالبات درمانگران استان اشاره نموده توضیحاتی را در این خصوص ارائه نمود.

وی ضمن انتقاد از تبعیض موجود در بخش دارو و درمان استان و نگاه ویژه به امر دارو و عدم توجه به بخش درمانی استان و تصمیم هیئت مدیره برای پیگیری مطالبات همکاران در خارج استان و در سطح کشوری با سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی کشور به اندازه 3 برابر جلسات استانی پرداخت.

سپس نمایندگان شاخه های مختلف درمانگر ان استان، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات هئیت مدیره به نقطه نظرات، دیدگاه ها، مشکلات و مطالبات شاخه های خود پرداختند.

در انتها ضمن تاکید به انسجام بیشتر نزد همکاران کلینیسین استان برای پیگیری مطالبات توسط هیئت مدیره انجمن صنفی استان اصفهان و حمایت قاطع خود، هم از نظر پشتیبانی مالی و هم از جهت پیگیری مطالبات همکاران در صورت عدم حمایت و برداشتن تبعیض از سوی سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی کشور بین دارو و درمان از طریق نهاد ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، وزرات جهاد کشاورزی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کردند.

مصوبات جلسه به شرح ذیل اعلام گردید:

1- تعیین مسولین جدید برای کمیته های تخصصی دامهای بزرگ، اسب، طیور، دامهای کوچک و مراکز مایه کوبی و خرده فروشی واکسن و پیگیری دستورالعملها و آیین نامه، ظرفیت های اشتغال، مشکلات صنفی هر شاخه، آموزش، رفاه و غیره از طریق این کمیته ها و ارائه پیشنهادات و راهکارهای عملی به هیئت مدیره جهت پیگیری و  ابلاغ نهایی تصویب شد.

2- پیشنهاد گردید کلیه طرح های خرید خدمت و غیره از سوی دستگاههای دولتی از طریق هیئت مدیره انجمن صنفی انجام گردد.

3- پیگیری درمانهای غیر مجاز از ارگانهای ذیربط در استان و در صورت عدم همکاری، از ارگانهای کشوری مربوط به این حرفه و درصورت عدم همکاری مسئولین کشوری، از طریق ارگانها و نهادهای دیگر، تا حصول نتیجه نهایی آن پیگیری شود.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
0
نظام دامپزشکی اصفهان فقط به فکر داروخانه دارهاست
نظر شما
ادامه