کد خبر: ۳۷۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  یکی از شاغلین غیردامپزشک و قدیم سازمان دامپزشکی کشور شامگاه 14 مهر در محل همایش بزرگداشت روز دامپزشکی ، نشریه‏ای غیرتخصصی را مقابل درب ورودی مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما توزیع نمود که شماره‎ای از آن بصورت ویژه به دامپزشکی اختصاص داده شده بود.

در این شماره تصاویری از مسئولین مختلف دامپزشکی چاپ شده بود که اختصاصاً مربوط به نشریه حکیم مهر بوده است.

نشریه (ر.م.) ضمن استفاده از تصاویر مربوط ، نام و آدرس حکیم مهر را از روی عکس حذف و سپس عکس را بدون ذکر منبع منتشر نموده است.

هر چند چنین رویه‏ای محدود به این نشریه نبوده و در ارگانهای رسمی نظیر سازمان نظام دامپزشکی هم مسبوق به سابقه است، امیدواریم رسانه‎ها در تعهد به اصول حرفه‏ای و امانتداری دقت بیشتری اعمال نمایند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دلسوز
|
-
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۸
0
0
با سلام و احترام / ضمن تشکر از شما ... ظاهراً همانطور که فرمودید دقت نفرموده اید. اولاً گزارش با عنوان برگزاری باشکوه همایش چهارده مهر هنوز هم در سایت حکیم مهر هست و حذف نشده است! دوم اینکه این گزارش مغرضانه نبوده و به اذعان بسیاری ، این مراسم باشکوه بوده و نشانه آن حضور بسیاری از مسئولین تراز اول بهداشت و سلامت بوده است. سوم آنکه سایت سازمان دامپزشکی کشور بخصوص روابط عمومی در کمال بدسلیقگی عکس ها را از ابتدای مراسم که به دلیل ترافیک شدید اطراف محل برگزاری همایش عده زیادی دیر به محل مراسم رسیدند انتخاب کرده در صورتی که در ساعت پایانی مراسم اکثریت صندلی ها پر بود و البته تعدادی هم بیرون محل همایش مشغول صحبت کردن با یکدیگر بودند.
نکته آخر هم آنکه در هیچ گزارشی حکیم مهر حضور وزیر بهداشت را بی سابقه ندانسته و عنوان نکرده است! ظاهراً بازهم دقت نفرموده اید. این موضوع در کامنت های بینندگان حکیم مهر بوده و ارتباطی به نشریه حکیم مهر ندارد.
(حکیم مهر)

حرف حکیم مهر کاملا صحیح است البته به شرطی که خود نیز به آن عمل کند در تاریخ
17/7/89 مطلبی با عنوان برگذاری با شکوه جشن 14 مهر دیدم که یک روز بعد از آن دیگر درسایت نبود (شاید هم من کمتر دقت کردم) که گزارش مغرضانه ای بود کافی است به عکسی که در سایت سازمان دامپزشکی زده شده بنگرید و تعداد صندلی های خالی را ببینید و یا در گزارشی گفته شده بود (البته در همان تاریخ ) حضور بیسابقه وزیرین بهداشت و جاد کشاورزی) که کار غیر حرفه ای بود چون در همایشهای قبلی هم در صورت حضور وزرا در داخل کشور اتفاق میافتاد و نه تنها در روز دامپزشکی بلکه در همایش قبلی که سازمان دامپزشکی در همین سالن صدا و سیما برقرار کرد و برای روز دامپزشکی هم نبود وزیر بهداشت وقت سخنرانی کرد و به دلیل سفر خارجی وزیر جهاد وقت معاون ایشان سخنرانی کردند به هر حال به قول حافظ کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم
نظر شما
ادامه