کد خبر: ۳۷۸۳۰



طی حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان دنا منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان دنا در فرمانداری شهرستان با حضور مدیرکل دامپزشکی استان، فرماندار، امام جمعه، بخشدار مرکزی سی سخت، مدیر جهاد کشاورزیو جمعی از مدیران شهرستانی برگزار گردید.

در این آئین، حجت الاسلام مصباح نژاد، امام جمعه شهر سی سخت ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد دامپزشکی شهرستان دنا، اظهار داشت: امروزه تأمین و تضمین سلامت سفره‌های مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که کارکنان دامپزشکی در خدمت سلامت سفره‌های مردم هستند.

امام ‌جمعه دنا حوزه فعالیت دامپزشکی را بسیار مهم و گسترده در سلامت دام و انسان عنوان کرد و گفت: با توجه به وجود بیماری‌های مشترک فراوان نقش دامپزشکی در کنترل این بیماری‌ها بسیار مهم است. وی بر لزوم تلاش بیشتر مسؤولان دامپزشکی در معرفی خدمات خود به عموم مردم تأکید کرد.

دکتر بهشتی روی، فرماندار شهرستان دنا، مجموعه دامپزشکی را بعنوان یکی از نهادهای بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه بخش مهمی از وظایف دامپزشکی مربوط به تامین سلامت عمومی جامعه است، تصریح کرد: به غیر از مبارزه با بیماری‌های مشترک که درصد قابل توجهی از فعالیت‌های دامپزشکی را به خود اختصاص می‌دهد، تامین سلامت مواد غذایی نیز که نقش موثری در سلامت و اقتصاد جامعه ایفا می‌کند، بر عهده تلاشگران عرصه بهداشت و سلامت جامعه یعنی دامپزشکی می‌باشد.

فرماندار دنا خاطرنشان کرد: دامپزشکی وظایف بسیار خطیر و حساسی را بر عهده دارد که با اطلاع‌رسانی صحیح به مردم می توان به این دستگاه خدمات رسان در حوزه بهداشت و سلامت جامعه در اجرای هر چه بهتر وظایف یاری رساند.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشریح وظایف و ماموریت‌های دامپزشکی، مجموعه مدیریتی شهرستان دنا را علی رغم جوان بودن آنها بسیارکوشا و الگویی مستعد برای سایر شهرستان‌ها عنوان کرد و گفت: در سال گذشته با توجه به شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در یکی از مناطق روستایی شهرستان، شاهد همکاری و تعامل خوب این مجموعه با دامپزشکی بوده بطوریکه توانستیم در مدت زمان بسیار کوتاه، از انتشار بیماری جلوگیری بعمل آوریم.

مدیر کل دامپزشکی استان در این مراسم هدف فعالیت‌های دامپزشکی را ارائه خدمات صادقانه و با کیفیت مطلوب به اقشار مختلف مردم دانست و تاکید کرد اهمیت، تنوع و گستره فعالیت‌های دامپزشکی سبب می‌شود که ما با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، امکانات و نیروهای متخصص و متعهد در ارتقاء بهداشت دام و فرآورده‌های دامی و توسعه صنعت دام، طیور،و تحقق شعار نظارت بهداشتی از مزعه تا سفره جامع عمل بپوشانیم.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی «دکتر عبداله بهمنش» مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، «دکتر ابراهیم توکل کوخدان» به عنوان سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان دنا منصوب و از خدماتدکتر کرم چهارلنگ، رئیس اداره دامپزشکی سابق شهرستان دنا با اهدا لوح سپاس تقدیر گردید.





نظر شما
ادامه