کد خبر: ۳۷۶۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در بازدید از مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور  عنوان کرد: رشد علمی و  تربیت نیرو دو خواسته من از همکاران سازمان دامپزشکی در سراسر کشور است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور صبح امروز شنبه 22 مهر 96 از مرکز  ملی  تشخیص، آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور بازدید و با کارکنان این مرکز در فضایی صمیمانه گفتگو کرد.

دکتر رفیعی پور در جمع کارکنان این مرکز با اشاره به اهمیت همدلی و تعامل بین همکاران در فضای کاری خواستار تقویت مودت و محبت بین همکاران شد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور، حرفه دامپزشکی را از مشاغل دارای جنبه معنوی و دارای اجر و پاداش اخروی برشمرد و افزود: بی گمان مجاهدت و تلاش همکارن دامپزشک و فعالان عرصه سلامت دام و فراورده های دامی از نگاه ایزد منان پنهان نخواهد بود و دارای اجر و ارزش در پیشگاه الهی است.

وی در ادامه گفت: رشد علمی و تربیت نیرو دو خواسته من از همکاران سازمان دامپزشکی در سراسر کشور است.

دکتر رفیعی پور افزود: در جنگ نرم نیاز به علم بیش از نیاز به سلاح دارای ارزش است و زمانی ما می توانیم بگوییم در عرصه قدرت نرم و سلامت زیستی موفقیم که مجهز به علم باشیم؛ لذا انتظاری که از تمامی کارکنان دامپزشکی دارم این است که به رشد علمی خود و محیط کارشان اهمیت دهند.

دکتر رفیعی پور در ادامه گفت: توجه به توانمندسازی و تربیت نیروهای ماهر، دیگر خواسته من از همکاران است و این امر با توجه و تعامل نسبت به زیردستان و انتقال تجربیات به آنها محقق خواهد شد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
0
مگه بفيه رشته ها مثل پزشكى و پرستارى و مهندسى اجر اخروي ندارن؟

رئيس محترم جديد سازمان دامپزشكى بهتر نيست به جاى اين حرف ها راهكارهاش رو براى حل مشكل بيكارى دامپزشكان ارائه بده
بهتر نيست پيگير حقوق مسئولين فنى باشه كه زير دو ميليونه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
0
این دنیا را وللش بچسب به اخزت
نظر شما
ادامه