کد خبر: ۳۶۸۴

حکیم مهر - خبرها و تصاویر بازدید ارباب جراید از آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی مشهد مقدس

 

هفته دامپزشکی با بازدید مدیران مسئول مطبوعات از اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی آغاز شد

 

در اولین روز از هفته دامپزشکی، مدیران مسئول روزنامه های خراسان، شهرآرا و هفته نامه غذا و خراسان در راس هیئتی از آزمایشگاه تخصصی کنترل کیفی مواد غذایی در مشهد بازدید کردند.

در این دیدارها که به مناسبت فرا رسیدن روز ملی دامپزشکی انجام شد مسئولین ستاد بزرگداشت روز ملی دامپزشکی به بیان نقطه نظرها و دیدگاه های خود پرداخته و اصحاب رسانه نیز مطالبی را در خصوص اهمیت دامپزشکی بیان کردند.

مدیر مسئول روزنامه سراسری خراسان در این نشست صمیمی، دامپزشکی را مجموعه ای موثر، متخصص و کارآمد اما مظلوم و ناشناخته دانست.

کوروش شجاعی افزود: نیروهای دامپزشکی سربازان سلامت جامعه هستند اما متاسفانه به دلایل گوناگون خدمات آن ها نه تنها برای برای بسیاری از مردم بلکه برای بسیاری از مسئولان نیز ناشناخته است.

وی بر ادامه همکاری با دامپزشکی در زمینه اطلاع رسانی  و رفع مشکلات نیروهای دامپزشکی تاکید کرد و با اشاره به این که نبض امنیت غذایی و سلامت مردم، در دست دامپزشکی است، گفت: راهکارهای کمک به آسیب دیدگان این حوزه خدمتی باید در رسانه ها مطرح و مطالبه شود تا مورد حمایت بیشتری قرار گیرند.

مدیر مسئول و سردبیر روزنامه شهرآرا نیز در نشستی جداگانه با مسئولین ستاد بزرگداشت روز ملی دامپزشکی در خراسان رضوی، شهرآرا را یک روزنامه کاملاً فراهنگی و اجتماعی دانست و افزود: در بخش اطلاع رسانی آماده انعکاس اخبار دامپزشکی هستیم.

سید جلال فیاضی افزود: حاضریم در صفحات سلامت به معرفی رشته دامپزشکی، بیماری های مشترک بین انسان و دام و ... بپردازیم و از این طریق در ارتقای بهداشت عمومی جامعه سهیم باشیم.

وی افزود: ارتباط جدی مردم با دامپزشکی لازم است تا از این رهگذر دامپزشکی را بشناسند.

سیدآبادی سردبیر هفته نامه غذا و خراسان نیز در بازدیدی از آزمایشگاه تخصصی کنترل کیفی مواد غذایی کشور در مشهد آمادگی هفته نامه را برای درج گزارشهای مرتبط با امنیت غذایی در حوزه دامپزشکی اعلام کرد.

ستاد بزرگداشت روز ملی دامپزشکی با اهدای لوح و تندیس یادبود از زحمات مدیران رسانه های مذکور قدردانی کرد.

 

----------------------------------------------

 

بازدید مدیران مسئول روزنامه های خراسان و شهرآرا از اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی به مناسبت 14 مهرماه

 

 

بازدید مهندس کوروش شجاعی مدیر مسئول روزنامه سراسری خراسان از آزمایشگاه تخصصی کنترل کیفی مواد غذایی کشور

از راست به چپ:

دکتر ناصر ازغدی، سرپرست معاونت اداری پشتیبانی اداره کل،مهندس شجاعی، مدیر مسئول روزنامه  خراسان،دکتر اعلمی، سرپرست اداره کل دامپزشکی،علی نژاد، خبرنگار خراسان، بنی اسدی، معاون سردبیر خراسان و خانم دکتر اکبرآبادی، کارشناس آزمایشگاه

اهدای لوح سپاس و تندیس یادبود به مدیر مسئول روزنامه خراسان توسط سرپرست اداره کل دامپزشکی استان

از راست به چپ: دکتر اعلمی، سرپرست، مهندس شجاعی، مدیر مسئول روزنامه و دکتر شریعتی رئیس نظام دامپزشکی خراسان رضوی

بازدید مدیر مسئول روزنامه شهرآرا و هیئت همراه از آزمایشگاه تخصصی

از راست به چپ:

دکتر ناصر ازغدی، معاون اداری پشتیبانی و رئیس اداره دارو درمان و آزمایشگاه های اداره کل، سیدجلال فیاضی، مدیر مسئول روزنامه شهرآرا،دکتر ملکی، رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد، عسگری، دبیر خبر شهرآرا،جاویدی، خبرنگار شهرآرا

حضور مدیر مسئول خراسان در جمع اعضای ستاد بزرگداشت روز ملی دامپزشکی خراسان رضوی

حضور کادر خبری روزنامه خراسان همراه با مدیر مسئول روزنامه در محل اداره کل در جمع اعضای ستاد

 

نظر شما
ادامه