کد خبر: ۳۶۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام قرار بود به بخش خصوص واگذار شود، گفت: مصوبه انتزاع این شرکت از وزارت جهاد و الحاق آن به وزارت بازرگانی به ما ابلاغ نشده و از علت آن بی‌خبرم.

سعادت‌الله عباسی در خصوص مصوبه جدید شورای عالی اداری که براساس آن شرکت پشتببانی امور دام از وزارت جهاد کشاورزی منتزع و به وزارت بازرگانی پیوسته است، گفت: این ابلاغیه هنوز رسماً به ما ابلاغ نشده و ما هم در جریان این جابجایی نبودیم.
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام گفت: این موضوع را در حد خبر شنیده‌ام اما از محتوا و علت آن بی‌خبرم.
عباسی گفت: قرار بود شرکت پشتیبانی امور دام به شرکت‌های خصوصی واگذار شود و جزو لیست واگذاری‌ها بود و اصلا قرار نبود به وزارت بازرگانی الحاق شود.
وی تصریح کرد: چون رسما هیچ ابلاغ رسمی به وزارت جهاد کشاورزی نشده بنابراین اطلاع دقیقی نمی‌شود ارائه داد باید منتظر بمانیم تا ابلاغ رسمی شود.
گفتنی است شورای عالی اداری طی مصوبه‌ای شرکت پشتیبانی امور دام را از وزارت جهاد کشاورزی منتزع و به وزارت بازرگانی ملحق کرده است.
ظاهرا شورای عالی اداری برای هماهنگی تنظیم بازار مواد پروتئینی، استفاده بهینه از منابع مالی، انسانی و اطلاعات موجود و جلوگیری از تداخل وظایف بین دستگاه‌های اجرایی این مصوبه را از تصویب گذرانده است.

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی آسف
|
-
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۸
0
0
بسیار تصمیم خوبی بود واز موازی کاری جلوگیری شد.
سجاد
|
-
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۸
0
0
اگر از مدیران معتقد ومومن به اهداف اسلام ونظام ودولت استفاده شود موفقیت این تصمیم قطعی است
عباس فروزش
|
-
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۹
0
0
موفقیت این مصوبه فقط در گرو ممانعت از انتصاب مدیرانی است که بصورت پوششی اقدام به عملکرد خصوصی درجهت منافع شخصی بطور موازی وبا در اختیارداشتن اطلاعات به روز دولتی اقدام به فعالیت شخصی می نمایند
نظر شما
ادامه