کد خبر: ۳۶۷۳۴
 

تامین هزینه های گران قیمت تجهیزات دامپزشکی برای گروه جهادی پردردسر است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشچویی دانشگاه های استان البرز، «منصور چراغی» مسئول گروه جهادی شهید صادقی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: این گروه شامل اساتید، دانشجویان، و فارغ التحصیلان دکتری دامپزشکی دانشکده دانشگاه آزاد کرج هستند که در ابتدا به صورت محدود در مناطق داخل استان البرز اردوی جهادی را برگزار کردند، ولی با عنایات خداوند متعال و عزم راسخ، گروه هم اکنون در هر سال 4 تا 5 مرحله اردوی داخل استانی و 1 مرتبه در سال خارج از استان برگزار می کند .

چراغی افزود: گروه جهادی شهید صادقی در نظر دارد در شهریور ماه 96 اردویی در استان آذربایجان غربی، شهرستان پیرانشهر در بخش آموزشی، درمانی، واکسیناسیون، و کارآفرینی با حضور پرشور جهادگران دامپزشکی برگزار کند .

چراغی گفت: از سابقه فعالیت این گروه جهادی در داخل استان می توان به فعالیت در مناطق محروم در شهرستان نظرآباد،طالقان، حصار، و در خارج از استان به فعالیت در استان های ایلام، کرمانشاه، لرستان، ورزقان آذربایجان شرقی، قم، خوزستان، خراسان رضوی و شهرکرد اشاره کرد .

چراغی هدف از اردوی جهادی را به این شکل عنوان کرد: هدف گروه جهادی شهید صادقی مانند سایر گروه های جهادی در مرحله ی اول با خودسازی و تغییر در دنیای معنوی خویش است و هدف بعدی گروه وظیفه ی انسانی که برگردن هر فرد در زندگی اجتماعی قرار گرفته است، به خصوص که دین و مذهب ما به این امر توصیه می کند که هر فرد مسلمان نسبت به برادران و خواهران دینی اش نباید بی تفاوت باشد .

چراغی افزود: حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) می فرمایند؛ حضور یک جوان مومن انقلابی در یک مجموعه روستایی مصداق مجسم آیه قرآن است،طبق فرمایش حضرت آقا از مسئولین در هر سطحی انتظار می رود که با این دید به گروه های جهادی و فرد جهادگر نگاه کنند، که متاسفانه در حال حاضر چنین نگاهی وجود ندارد .

چراغی در پایان اضافه کرد: متاسفانه این گروه جهادی به دلیل تخصصی بودن، هزینه های بیشتری نسبت به سایر گروه های جهادی دارد که این امر به جهت تامین وسایل تخصصی دامپزشکی، آزمایشگاه، لباس مخصوص درمان و... گروه را با مشکل مواجه ساخته است .

 
نظر شما
ادامه