کد خبر: ۳۶۳۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر



دومین تور تخصصی جشنواره عکس و فیلم بیطار با حضور جمعی از هنرمندان، کارگردانان، تهیه کنندگان، نویسندگان و ... در مراکز تحت نظارت دامپزشکی استان البرز برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این تور تخصصی ناصر باکیده کارگردان مطرح سینما، روئین تن، مسعود شاهی، بهروز بقائی، عزیز الله حاجی مشهدی ،سحر خزائلی، مرجان ریاحی، محمدرضا نجفی، امیر حسین خلیل زاده، حسین نمازی و جمعی از هنرمندان عرصه سینما و مستند سازی حضور داشتند. همچنین خانم دکتر زارعان مدیر گروه روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور به اتفاق تیم روابط عمومی و کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان البرز تیم هنرمندان را همراهی می کردند.

در این برنامه تخصصی که ازاولین ساعات صبح در محل ماهی سرای کرج شروع شد، «دکتر علی اصغر شریفی» مدیر کل دامپزشکی استان البرز با همراهی جمعی از مسئولین دامپزشکی استان حضور یافته و ضمن خوش آمد گویی به هنرمندان عرصه سینما و مستند سازان، با تاکید بر فرهنگ سازی و آشنایی مردم با فعالیتهای حوزه دامپزشکی و سلامت افزود: دامپزشکی با شعار سلامت غذا از مزرعه تا سفره مردم دارای فعالیتهای بسیار گسترده ای بوده که شاید هنوز به طور کامل شناخته نشده است و برنامه های اینچنینی و همکاری هنرمندان و مستند سازان سینما می تواند نقش بسیار پر رنگی در آگاه سازی شهروندان در این زمینه داشته باشد.

دکتر علی اصغر شریفی همچنین توانمندیهای استان در زمینه دامپزشکی و اقدامات صورت گرفته را به طور مختصر تشریح نمود.

در ادامه تور تخصصی جشنواره بیطار، هنرمندان به اتفاق از واحد پرورش و تکثیر ماهی واقع در حصار کرج، مکمل سازی هشتگرد و شرکت دارویی دامی عرفان دارو واقع در هشتگرد بازدید نمودند.

ناصر باکیده کارگردان سینما در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از قرارداد منعقده با سازمان دامپزشکی کشور این جشنواره را فرصت بسیار خوبی در خصوص شناساندن فعالیتها و دستاوردهای دامپزشکی در حوزه سلامت و بهداشت عمومی جامعه برشمرده و افزود: امروز تیم هنرمندان در استان البرز با فعالیتهای جدیدی آشنا شدند که بستر مناسبی است برای تهیه مستند و فیلم های کوتاه تا مردم عزیز کشورمان بیشتر با این حرفه و خدماتی که ارائه می شود آشنا شوند. وی در پایان از همراهی خوب مدیر کل دامپزشکی استان و سایر مسئولین تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است سازمان دامپزشکی کشور، با همکاری سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست‌های کلی مبتنی بر تبیین مولفه‌های اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال در دامپزشکی، به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان ایران اسلامی و پرداختن به نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی، فرهنگ‌سازی مصرف بهینه، ارتقای سطح بینش و نگرش جامعه نسبت به ارزش مادی و معنوی و دستیابی به آثار فاخر تصویری در این زمینه، همچنین تبدیل ایران به پایگاه اصلی در حوزه‌های علمی، تخصصی، فرهنگی و سینمایی مرتبط با حوزه دامپزشکی در جهان، نخستین جشنواره تخصصی فیلم و عکس«بیطار» را برگزار می‌کند.









انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
0
خانم مهندس زارعان ................... اگه کسی اطلاعی داره بگه دکترای چه رشته ای هستن
نظر شما
ادامه