کد خبر: ۳۶۱۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

حکیم مهر - خبرنگار ماهنامه دام و کشت و صنعت در گفتگوی تفصیلی خود با «مهندس محمود حجتی» وزیر جهاد کشاورزی، پرسش جالبی را مطرح نمود که پاسخ وزیر نیز در نوع خود جالب توجه است.

به گزارش حکیم مهر، سؤال خبرنگار این بود: "وزیر قبل از شما، دکتر خلیلیان، همچون برخی دیگر از منتقدین، به تحصیلات مهندسی عمران شما انتقاد وارد کرده و میگوید خانه از پایبست ویران است!"

وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ گفت: در مدیریت بخش کشاورزی رشته‌ها، شاخص‌ها و تخصص‌های مختلف داریم اما در بحث وزارت، شناخت ملاک و قدرت مدیریت مطرح است. اینجا نگاه اقتصادی باید مطرح باشد در غیر اینصورت در موضوع بهره‌وری آب، گرچه متخصصین امر مدیریت کرده و فعال بودند اما نتوانستند آن‌طور که باید در این زمینه چاره اندیشی کنند.

حجتی افزود: به همین ترتیب اگر بنده مهندس دامپروری بودم، مشکل نداشتم؟ یا چنانچه در زمینه آبزی‌پروری یا باغبانی یا آب تخصص داشتم در زمینه‌های دیگر چه باید می‌کردم و یا بر عکس. البته هر شخصی مختار است نظر خود را داشته باشد اما کج فهمی نباید حادث شود و من پاسخی برای این توهین‌ها ندارم.

وی تصریح کرد: مگر قرار است من در مزرعه شخم بزنم یا بذر بکارم، گرچه من خودم کشاورز هستم و از نوجوانی در مزرعه بودم و نسبت به خیلی از مدعیّان اطلاعات و تخصص‌های کشاورزی، عملیات کشاورزی را بهتر می‌دانم و اجرا کرده‌ام و حاضرم با متخصصین در یک مزرعه کار کشاورزی انجام دهم و متخصصان قضاوت کنند.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
0
0
متاسفم واقعا یه مهندس عمران باید وزيرمون باشه آخه چه ربطی داره?و نگاه غیر علمی ایشون رو قضاوت کنید میگه با اینکه در رشته کشاورزی،درس نخواندم اما از متخصصین این رشته بیشتر میدانم خب همین نگاه دامپزشکی رو ويران کرده حالا برخی همکاران میگن بريم زیر نظر وزارت بهداشت جايگاهمون پایین می آد و تحقیر میشیم خب برادر من دلت خوشه الان تحقیر نميشيم زیر نظر مهندس عمران آنهم در وزارت غیر مرتبط با سلامت به کارمون ادامه بدیم نريم زیر نظر وزارت بهداشت بدتر میشه!!!!!!!از این بد ترم مگه داریم?مگه میشه?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
0
0
مساله رشته تحصیلی ایشون نیست.در خیلی از کشورهای پیشزفته به طور مثال وزیر بهداشت پزشک نیست.ولی رشته های مدیریتی حوندن.حتما نباید وزیر کشاورزی مهندس کشاورزی باشه یا دامپزشک باشه ولی باید مدیریت خوبی داشته باشه که متاسفانه مهندس حجتی خوب کار نکرده مخصوصا در زمینه دامپزشکی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
0
نتیجه بهداشت مواد غذایی
میشود عمران
نظر شما
ادامه