کد خبر: ۳۶۱۰

حکیم مهر - رییس دانشگاه تبریز در دیدار دکتر بهراد زندیه مدیرکل دامپزشکی استان آذریایجان شرقی گفت: دامپزشکی رشته ای کاربردی و با اهمیت در نزد افراد آگاه است.

دکتر علوی همچنین ضمن تقدیر از توانمندیهای اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی در تامین بهداشت وسلامت غذایی مردم افزود: که دامپزشکی رشته ای تاثیر گذار در کنترل بیماریهای دامی و مشترک است.

وی در این دیدار دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز را یکی از مجهزترین و فعالترین دانشکده ها دانست و عنوان کرد: توانمندیهای علمی دانشکده دامپزشکی این دانشگاه بسیار بالا است.

رییس دانشگاه تبریز با اشاره به توانمندیها و تاریخچه این دانشگاه بیان کرد: آماده همه گونه همکاری با اداره کل دامپزشکی هستیم.

در ادامه مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی اعلام کرد: یکی از برنامه هایی که در سرلوحه کارها قرار داده ایم استفاده از توان علمی دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی است که در این راستا کمیته ای به نام کمیته علمی تخصصی تشکیل داده ایم تا بدین وسیله بتوانیم به نحو احسن و اکمل از توان علمی دانشکده های دامپزشکی و مراکز تحقیقاتی استفاده کنیم.

دکتر بهراد زندیه همچنین هدف از این کار را نزدیکی دو نهاد اجرایی و علمی دامپزشکی دانست و افزود: بدین طریق می توانیم با تلفیق علم و اجرا به روزتر و سریعتر در کنترل بیماریهای دامی حرکت کنیم و در نتیجه این عمل شاهد توسعه و افزایش کمی و کیفی تولیدات دامی خواهیم بود.

 

نظر شما
ادامه