کد خبر: ۳۵۹۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس خبر داد:
فرمانده انتظامی بخش چنارشاهیجان شهرستان کازرون اعلام کرد: چنانچه کسانی از این قصابی شاکی هستند، می‌توانند به کلانتری چنارشاهیجان مراجعه کنند ...
 

حکیم مهر - فرمانده انتظامی بخش چنارشاهیجان شهرستان کازرون اعلام کرد: بیش از 450 کیلوگرم گوشت الاغ از یک قصابی در این بخش کشف شد.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس جمعه در مطلب ارسالی به ایرنا از قول سیامرز صادقی افزود: این گوشت های الاغ را ماموران انتظامی از این قصابی کشف و متهم را دستگیر کردند .

وی گفت: این متهم تحویل مقامات قضایی شده و چنانچه کسانی از این قصابی شاکی هستند می توانند به کلانتری چنارشاهیجان مراجعه کنند .

کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است .

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
این عکس برا گوشت خر نیست
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
................................... با توجه به گستردگی این استان و بازدید توریست های داخلی و خارجی متاسفانه دامپزشکی فارس در این زمینه ضعیف عمل کرده و در هر نقطه از این استان پهناور کشتار غیر مجاز دام و مرغ زنده به وفور دیده میشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
قابل توجه اقایانی که می گویند نظارت دامپزشکی بر گوشت های وارداتی لازم نیست و ناظر شرعی کفایت می کند. این نشان می‌دهد که چقدر زمینه تقلب در این مقوله باز است. توجه نمایید این توسط برادران دینی و هم میهن خودمان صورت گرفته وای بحال اینکه این گوشت بخواهد بدون نظارت دامپزشکی وارد کشور گردد....
نظر شما
ادامه