کد خبر: ۳۵۴۹۳
تعداد نظرات: ۳۱ نظر
با حضور اعضای ستاد مرکزی و نمایندگان استانی ستاد دامپزشکی حامی روحانی:
«دکتر محمود صادقی» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و «دکتر رئیس کرمی» رئیس ستاد سلامت ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در کشور در این گردهمایی حضور داشتند ...
 

گردهمایی سراسری مسئولین ستاد دامپزشکی حامی روحانی برگزار شد.

خلاصه گزارش:

به گزارش حکیم مهر، در روز پنجشنبه مورخ 4 خردادماه 1396 جلسه ای با حضور اعضای ستاد مرکزی و نمایندگان  استانی ستاد دامپزشکی حامی روحانی در محل انجمن تولیدکنندگان تخم مرغ شناسنامه دار برگزار شد.

این جلسه که با گزارش کار نمایندگان استانی شروع و با تبادل نظر در مورد نحوه ادامه فعالیت جمعیت بزرگ شکل گرفته در خانواده دامپزشکی در سراسر کشور ادامه یافت، با حضور «دکتر محمود صادقی» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و معاون فراکسیون امید در مجلس و «دکتر رئیس کرمی» رئیس ستاد سلامت ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در کشور رنگ و بویی متفاوت به خود گرفت.

در ادامه نشست علاوه بر توضیحاتی در مورد عملکرد ستاد دامپزشکی به طرح جایگاه دامپزشکی در بهداشت، سلامت و اقتصاد ملی اشاره شد و مهمانان در جریان نقش و اهمیت این حرفه و مطالبات فعالین این عرصه قرار گرفتند. دو مهمان ویژه این گردهمایی با تائید نقش و اهمیت ویژه دامپزشکی، اذعان داشتند در ادامه راه تمام توان خود را در کمک به تحقق مطالبات و ارتقای جایگاه دامپزشکی تا رسیدن به شرایط مطلوب مصروف خواهند داشت.

مشروح گزارش:

گردهمایی سراسری مسئولین ستاد دامپزشکی حامی روحانی در روز پنج‌شنبه مورخ 4/3/1396 در تهران برگزار شد. این گردهمایی با حضور اعضای ستاد مرکزی و نمایندگان استانی ستاد در محل انجمن تولیدکنندگان تخم‌مرغ شناسنامه‌دار برگزار شد. در ابتدای جلسه «دکتر حسینعلی عرب» رئیس ستاد با ذکر مقدمه و تبریک پیروزی در انتخابات از تلاش‌ها و حضور دوستان در این عرصه قدردانی کردند.

در ادامه نمایندگان استان‌های مختلف به ارائه گزارش عملکرد و اقدامات صورت گرفته در زمان تبلیغات انتخابات پرداختند.

اهم فعالیت‌های صورت گرفته در استان‌های مختلف به شرح زیر اعلام شد:

- تشکیل گروه‌های مجازی و ایجاد ارتباط و انسجام بین همکاران در استان‌ها

 - برگزاری همایش‌ها و سخنرانی‌ها در شهرها و روستاها

 - برقراری ارتباط با ستادهای استانی و کمیته سلامت استان‌ها

 - برگزاری جلسات با مسئولین دولتی ازجمله استانداران و فرمانداران

 - تعامل و همکاری با تشکل‌های صنفی، اتحادیه ها و تولیدکنندگان بخش خصوصی

 - ایجاد سازمان رأی در شرکت‌ها و واحدهای تولیدی از طریق ارتباط مستقیم با سطوح مختلف جامعه به ویژه کارگران و اقشار زحمت‌کش

-  همکاری‌های داوطلبانه با اکیپ‌های معاینه و درمان در روستاها و ایلات استان‌ها و روشنگری در مورد مسائل انتخاباتی

 - تبلیغات محیطی توسط داروخانه‌ها، کلینیک‌های بخش خصوصی و دیگر مراکز بهداشتی و درمانی دامپزشکی

در ادامه دکتر عرب با تشکر از فعالیت‌های همکاران بر این نکته تأکید کرد که هرچند ستاد دامپزشکی به‌صورت کاملاً خودجوش تشکیل گردید، به اقرار افراد مطلع و تأثیرگذار یکی از منظم ترین و منسجم ترین ستادهای شکل‌گرفته در سطح کشور بوده است.

وی با اشاره به سرمایه اجتماعی ارزشمند ایجادشده در خانواده بزرگ دامپزشکی در این انتخابات پیشنهاد کرد که این مجموعه به‌صورت یک گروه فراجناحی و اجتماعی-صنفی به فعالیت خود ادامه داده و پیگیر مطالبات صنف دامپزشکی در جهت اعتلای حرفه باشد و به‌عنوان یک گروه مطالبه گر و منتقد مشفق تا انتهای راه در جهت تحقق وعده ها و مطالبات این صنف در صحنه حضور داشته باشد.

«دکتر حمید کهرام» رئیس سابق موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی و رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان خوزستان به عنوان میهمان در این گردهمایی حضور داشت و پس از شنیدن نقطه نظرات افراد حاضر در جلسه پشتیبانی و همکاری خود را در جهت نیل به اهداف مورد نظر افراد حاضر در نشست اعلام نمود.

در ادامه با همفکری و نظرات تکمیلی سایر همکاران نام «دامپزشکی تا 1400» برای این جمعیت و گروه تلگرامی وابسته به آن انتخاب و ادامه فعالیت آن در سطح ملی مورد توافق تمام اعضا قرار گرفت و کمیته اجرایی جهت هماهنگی و پیگیری امور و ارتباط با نهادها و گروه های ذی‌ربط با موضوع در قوای سه گانه و بخش خصوصی تعیین گردید.

«دکتر سید فرزاد طلاکش» از اعضای اصلی ستاد مرکزی و مسئول هماهنگی استان‌ها با اشاره به این نکته که با حفظ انسجام و پیگیری مطالبات از طریق تعامل سازنده و برد-برد با سایر بخش‌ها ازجمله بخش خصوصی (تولیدکنندگان صنعت دام و طیور) و با اصل قرار دادن منافع ملی در تصمیم گیری ها و جهت گیری فعالیت‌ها می توان در تحقق مطالبات و اعتلای حرفه دامپزشکی ازنظر اقتصادی و اجتماعی موفق بود، تأکید کرد که هدف این جلسه و تداوم فعالیت گروه کاملاً در راستای منافع ملی و صنفی است و به‌هیچ وجه در راستای سهم خواهی فردی یا گروهی نبوده و نخواهد بود.

بخش سوم جلسه که با حضور «دکتر محمود صادقی» معاون فراکسیون امید مجلس و «دکتر رئیس کرمی» رئیس ستاد سلامت ستاد انتخاباتی دکتر روحانی همراه بود، به چگونگی ارتباط و تعامل با مجلس شورای و بخش بهداشت و سلامت پرداخته شد.

دکتر صادقی پس از تبریک پیروزی و تشکر از زحمات دوستان در ستاد دامپزشکی نکات مطرح شده از طرف همکاران دامپزشک و نقش و اهمیت دامپزشکی در اقتصاد و سلامت ملی و جایگاه فعلی و برخی مشکلات موجود را مورد توجه قرار دادند.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در مجلس اذعان داشت که با توجه به ناآگاهی جمع کثیری از مسئولین نسبت به نقش و جایگاه دامپزشکی باید در راستای افزایش این آگاهی تلاش‌های جدی به خرج داده شود.

وی همچنین تأکید کرد مجلس شورای اسلامی و به ویژه فراکسیون امید از تمام پتانسیل‌های خود در جهت تحقق مطالبات و کمک به صنف و حرفه دامپزشکی استفاده خواهد کرد.

دکتر رئیس کرمی نیز با تشکر از زحمات ستاد دامپزشکی و تأکید بر این نکته که ستاد دامپزشکی کاملاً خودجوش و مستقل بود است و از نظر انسجام و نظم، عملکرد ستاد را بسیار قابل توجه و شایان تقدیر دانست.

وی همچنین بر پیگیری مطالبات مردمی و صنفی این حرفه صحه گذاشته و اشاره کرد که دولت برای حفظ اعتماد ایجاد شده در مردم وظیفه بسیار سنگینی دارد.

در ادامه دکتر رئیس کرمی خطاب به دکتر صادقی از وی خواست در راستای ساماندهی وضعیت سلامت در حوزه آموزش تلاش کند و با اصلاح قوانین کلیه دانشگاه ها اعم از دانشگاه های علوم پزشکی زیر نظر وزارت علوم و به شکل منسجم و یکپارچه مدیریت شوند.

وی همچنین از وضعیت فعلی دامپزشکی انتقاد کرده و خواستار ارتقای جایگاه این حرفه در سطح قانون‌گذاری شد.

در پایان به رسم یادبود با اهدا لوح تقدیر از زحمات اعضای ستاد تقدیر شد.

این مراسم پس از پذیرایی از حضار و صرف نهار به پایان رسید.

امید است این گردهمایی نقطه عطفی در مسیر تعالی دامپزشکی و ایجاد انسجام و همراهی بی سابقه میان اعضای این خانواده بزرگ و تاثیرگذار باشد.

 
انتشار یافته: ۳۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
4
...............................، خدا عاقبت سازمان رو بخیر کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
1
تعجب میکنم که نماینده ........ در ستاد روحانی خودش و پدرش که از فعالین اصولگراهای شدید در ........ هستند و اونجا چکار میکنه
حسین
|
Russian Federation
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
1
0
اینها مدیران اینده سازمان هستند امیدوارم وضعیت سازمان بهتر شود هر چند زیاد تاثیری به حال ما پرسنل دامپزشکی ندارد
کارشناس اداره کل دامپزشکی استان قزوین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
از فعالیت انجام شده توسط همکاران دامپزشکی سراسر کشور بعنوان حامی آقای دکتر روحانی بسیار تقدیر و تشکر می کنم . امیدوارم این همبستگی و اتحاد شکل گرفته همیشه و در همه حال پر رنگتر شده و وضعیت خانواده محترم دامپزشکی بهتر گردد از آقایان دکتر زینالی و دکتر رضایی از فعالیتی که در سطح استان قزوین انجام دادند و موجب اتحاد و همدلی همکاران محترم شدند بی نهایت سپاسگذارم و امیدوارم با ادامه راه وضعیت اداره کل دامپزشکی استان قزوین که یکی از بهترین و فعال ترین اداره کل دامپزشکی استان در سطح کشور می باشد بیش از گذشته در تمامی امور تبدیل گردد ...به امید موفقیت و زیارت شما در پست مدیر کل استان ...... با تشکر : کارشناس اداره کل دامپزشکی استان قزوین
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
همانطور که فرمودید دامپزشکی استان ما از بهترین و فعال ترین استان هاست اتفاقا به همین دلیل که دوستانی که اسمشون در متن هست تاکنون مسولیت مهمی در اداره کل دامپزشکی نداشتن . دامپزشکی افراد خوش فکر، سالم و همه جانبه نگر نیاز داره دوست خوبم.
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
بعدا می گویند نباید از امکانات دولتی در انتخابات استفاده کرد ......
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
اللهم عجل الولیک الفرج و العافیه و النصر
علی برکت الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
برای دکتر فلسفی منش ................. آرزوی توفیق داریم
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
همین آقایان رئیس سازمان فعلی را آوردند .............................. گزینه دیگر اینها .... است که نیاز باشد میگویم.
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
به به ! سخنگوی رئیس سازمان فعلی نیز که هست!
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
...................... که هنوز مرکب حکم دادگاهش خشک نشده توصیه میکند !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
اصلا و موکدا دلخوش به تغییرات مد نظر نباشند.
هنوز پسابرجامه،برن حالشو ببرند
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
یکی از دوستانی که اون عقب ها ایستاده زمان احمدی نژاد ریشش ارا تا روی سینه اش گذاشته بود و حالا شش تیغه
تبریزلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
..........................................
از حکیم مهر انتظار سانسور نداریم و اینها حقایق است
همكار دولتي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
0
از نيومدن يكي از اعضاي دولت براي تشكر و تقدير از جنابان ستادي پيداست از الان چقدر دولت توجه به آنها كرده.
همکار
|
Germany
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
0
........................ آدمهایی رو هم که در عکس مشخصه، اگه ...... داشتن تو این چند سال فعالیتشون تا سازمان نشون می دادن، .....................، خدا عاقبت سازمان رو بخیر کنه.
دکتر کامیاب قیصربیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
0
سلام.دوستان این رسم روزگار است کاریش نمی شه کرد.کاش این جلسه قبل از انتخابات برگزار می شد،تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.معمولا دوزیستان موجودات عجیبی هستند و در طول تاریخ بشریت زنده ماندن،
به دوستان عزیز پیشنهاد می کنم گذشته را فراموش نکنند که گذشته چراغ راه اینده است و ناگهان چقدر زود دیر می شود .
دامپزشک دانشگاه شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
0
................. اخه سنگ کیو به سینه میزنید؟! اقای روحانی واسه دامپزشکی چیکار کرد؟!!.جز سازمان بهزیستی بودیم خیلی بهتر بود تا جز سازمان دامپزشکی باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
0
از هم اکنون ریاست ومعاونین ومدیران کل سازمان دامپزشکی کشور را از میان همین عزیزان می بینیم. راستی چه اتفاقی افتاده دوستانی که الگو وراهبر بودند دنبال خدمت بودند حالا همگی دنبال قدرت . از دوستان مدیران حال حاضر سازمان گرفته تا دوستان منتظر ،همه و همه راه را گم کرده ایم ....................... ای کاش به اسلام واقعی بر میگشتیم به اصالت وجودی وخدمت صحیح وبهترینها را در راه خدمت فدا میکردیم. امید که به خود آییم و به خود آیند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
0
واقعا اگه اینها می خواهند سازمان را متحول کنند،باید بگویم از همین حالا ....................................
مسلمان با ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
0
اسلام واقعی در حل مشکلات همکاران بخش خصوصی و بالاخص مسوولان فنی بود که رها شدند و بجای باز کردن گره ها نشستند با عده ای سلفی گرفتند و برایشان امتیازات ویژه ای قائل شدند و حتی سخنگوی سازمان هم شدند و در جلسات مدیران استانی هم ........ شدند.
حالا که کرسیها لرزان شده و مشاوران ویژه چرخش نشان داده اند بعضیها یاد اسلام افتاده اند.بار کج به منزل نمی رسد اخوی!
.........................، بی احترامی،بی عدالتی،آسیب رساندن به بخش خصوصی و ضعیف کردن نظام دامپزشکی و از همه مهمتر ............... عملیهایی هستند که عکس العمل دارند و این قانون طبیعت است و شاید به اسلام هم ربطی نداشته باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
0
0
اینا که همون ..........های خودمونن
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
0
0
دوست عزیز و نازنین کم حوصله و کمی عجول،به خدا در ستاد خودجوش یک صنف فعالیت صادقانه داشتن نه جرم است،نه ننگ و نه گم کردن راه و اصالت !،این چه برداشت و تفسیر سلیقه ای است؟راهبر بودن و ریش بلند و کوتاه داشتن رو دوزیستی نمی گویند،کمی حرمت نگه دارید و زود قضاوت نکنید،خداوند بر دل همه ما آگاهتر از خودمان هست،سعی کنید از تهمت ، افترا و بغض شخصی دور باشیم.همه علاقمندان به فعالیت در هر ستادی مختار بودند که خودشان انتخاب نمایند که صد البته بعد از وقت اداری و یا ایام روزهای تعطیلی و غیر کاری هیچ مشکلی نداشته و ندارد و حتی مستحب هم می باشد،همه مشکل ما دامپزشکان عزیز و بزرگوار این است که فکر می کنیم این قبیل فعالیت های خود جوش برای احقاق حقوق صنفی امان، خارج از عرف بوده و زیاده خواهی است،ولی اصلا این طوری نیست،لطفا بیاییم باهم یک دل و یک صدا برای پیشبرد اهداف صنف و سازمان امان قدم برداریم تا روز به روز متعالی تر بگردیم.
پاسخ ها
نا همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
دوست عزیز ایا حرمت نگه داشتن به معنایی سکوت کردن وتعریف و تمجید است ؟و بیان حقیقتها نشانه بی حرمتی است ,اگر همه دوستان و سوابق انها را نمی شناسی لطف بفرماید همان ناشناس و همکار باقی بمانید , صندلی شما رزرو شده زیاد صدای ما به جایی نمی رسد ولی همین که به قول دکتر شریعتی خواب خفتگان خفته را اشفته سازیم کافیه ,قابل توجه شما و دوستان گرامیتان ما .................................... در زمان انتخابات کسانی که صادقانه و برای تفکر و اندیشه خود فعالیت کرده اند خوب به یاد می اورند که چقدر اخبار 20:30 روح و روان ما را با تصاویر و تبلیغات گسترده می ازرد و جالب اینکه کسانی امروز مدعی حمایت از دکتر روحانی شده اند که حتی از ترس یک پوستر دکتر روحانی را در محل کار نصب نکردند و کوچکترین فعالیتی نداشته اند.
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
0
سلام هیچکدامشان را روحانی پست نمی دهد سوابق قبلی را بررسی کنید. خیال خام در سر دارند.
دکتر کامیاب فیصربیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
0
سلام. همکار عزیز , واژه دوزیست فکر نمی کنم ربطی به داشتن و نداشتن ریش داشته باشد بلکه منظور نداشتن ریشه فکری است.
ما هم از همه کسانی که در زمان انتخابات صادقانه تلاش کردند و با صبوری همه نا مهربانیها را تحمل نمودند تقدبر و تشکر می نماییم.
اصولا انتقاد کردن به معنای بی حرمتی نیست ,شاید نداشتن زمان باعث بعضی از مشکلات مورد اشاره شد ه.اتفاقا ادامه درست این فعالیتها در سازمان حیات سیاسی دوزیستان را به خطر می اتدازد و در طولانی مدت به نفع مجموعه می باشد ,انتقادهای تند ما ناشی از خستگی های روحی و روانی حاکم بر فضای انتخابات بود و بزرگان به دل نگیرند .انتقاد موجب رشد و بالندگی یک مجموعه خواهد شد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
0
ای کاش صداقت وجود داشت.ای کاش راست می گفتین. ای کاش جاه طلبی کمتر بود. تجربه نشون داده نسل فعلی ونسل منتظر که گروه قدیم جدید هستن تو فکر خدمت نیستن.عجولی کدومه عزیزم .قلب مهربون خودتو با بعضی مقایسه نکن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
0
0
شیفته خدمت هستند یا تشنه قدرت. ؟!
......پزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
0
این بوی کبابی که میاد ناشی از .............ه نه کباب واقعی حواستون باسه از هول حلیم در دیگ بنفش نیوفتید
كارشناس سازمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
متاسفانه برخي دوستان آنقدر تنگ نظرانه و بدبينانه به موضوع نگاه مي كنند كه آدم متعجب مي شود، برادر من با اين روحيه منفي شما، هر تيم و هر فردي يا گروهي آماده خدمت رساني در سازمان بشود، از نظر شما"شيفته قدرت" خطاب مي شوند، واقعا كمي به خودتان بياييد،پس چه كسايي خوبند؟ مورد تأييد شمايند؟ أصلا اين نوع أفراد وجود دارد كه صد در صد مورد تأييد شما باشد؟؟؟، بسه اين همه منفي بافي ، بگذاريد سازمان دامپزشكي كمي عقب ماندگي هايش را با دعاي خير شما بزرگواران جبران نمايد و به جايگاه و عزت واقعي برسيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
0
كارشناس سازمان،واقعا گل گفتيد.
نظر شما
ادامه