کد خبر: ۳۵۴۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
کشف یک تن گوشت چرخکرده آلوده وغیرمجاز کشف یک تن گوشت چرخکرده آلوده وغیرمجاز
 

یک تن گوشت چرخ کرده آلوده و غیرمجاز در سوله ای در حسن آباد فشافویه کشف وضبط شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، «دکتر تاوئلی» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری گفت: همه ساله در ماه مبارک رمضان دامپزشکی نظارت هایش را تشدید می کند و امسال اکیپ های نظارتی بر نحوی تولید و توزیع وعرضه فرآورده های دامی اقدام نمودند و گزارشاتی واصل شد مبنی بر این که عده ای سودجو در یک فضایی دور از شهر در یک سوله ای امکاناتی فراهم کرده اند و اقدام به تولید گوشت چرخ کرده، البته با استفاده از ضایعات و آلایش دام و طیور تاریخ گذشته می نمایند.

وی افزود: این محل بصورت نامحسوس تحت کنترل و موضوع مورد تائید قرار گرفت و با حکم قضایی و همراه نیروی انتظامی به محل ورود کردیم. متاسفانه این افراد به دور از اخلاق و جوانمردی با استفاده از سنگدان، جگر، چربی و ضایعات دام و طیور اقدام به تولید گوشت چرخ کرده می کنند و با امکاناتی که دارند با جعل یک برند معرف بسته بندی و گوشت ها را به بازار مصرف عرضه می کنند.

رئیس اداره دامپزشکی افزود: مواد و گوشت های کشف شده بالغ بر یک تن می باشد و با حکم مقام قضایی آنهایی که شرایط ناسالم دارند معدوم ومابقی هم نمونه برداری شده و نتیجه آن به مقام قضایی اعلام می شود.

در ادامه دکتر تاوئلی گفت: توصیه ما به هموطنان این است که سعی کنند فرآورده های خام دامی را حتما از مراکز معتبر و از برند مجاز تهیه نمایند و دیگر اینکه مردم باید در نظر داشته باشند هر جا قیمت و ارزانی نا متعارف بود، حتما بدانند یک مشکلی وجود دارد و از آن استفاده نکنند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هشت خط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
جعل برند معروفی در کار نیست و راهکار برای فرار از قانون به برند می نمایید.همانطور که مستحضرید لیبل چرخکرده و یا فراورده دامی به فروشگاههای معتبر فرستاده می شود که بصورت اینترنتی از طرف مبدا به مقصد مجوز اینترنتی صادر می شود.
اگر فله ای تولید می گردید می شد باور کرد که برای رستورانها تولید شده است.
اصل قضیه: همان برند اصلی در جای دیگری لیبل خودش را میزد و محصول تولید می کرده که توسط یکی از پرسنل لو رفته است.
نکنید برادر !فیلم بازی نکنید.انشاله بعد از اجرای حکم قضایی موثر از لایحه شما به دادگاه به حرف من خواهند رسید
نظر شما
ادامه