کد خبر: ۳۵۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر -  در حالی که روز گذشته مشروح یک گفتگو از دکتر عادل حقیقی منتشر و در پایان آن از اعزام دامپزشکان دولتی بدون درنظرگرفتن تخصص آنان به برزیل انتقاد شده بود ، وی در جوابیه‎ای توضیحاتی ارسال نموده که ضمن تشکر از ایشان، تقدیم بینندگان محترم حکیم مهر می‎گردد :

 

با سلام
در خبر 17/9/2010موضوع نظارت بهداشتی در برزیل را در مورد اینجانب در نشریه الکترونیک دامپزشکی وسلامت حکیم مهر نوشته بودید که در این خصوص پاره ای توضیحات را تقدیم حضور می نمایم :
1-همانطور که مستحضر می باشید اعزام دکترهای دامپزشک برای واردات گوشت و مواد پروتئینی نیازی به داشتن تخصص های خاص دانشگاهی ندارد و همکاران محترم ،دامپزشکان عمومی و متخصص در این مورد برابر می باشند که البته بر اساس نمره ارزیابی عملکرد کارشناسی و نیز سایر موارد دیگر ،انتخاب و اعزام صورت می پذیرد.
2-استحضار دارید که اینجانب از سال 1379 لغایت 1383 و به مدت 5 سال بازرس ویژه فرآورده های خام دامی در استان
تهران-شبکه دامپزشکی تهران بوده ام ،هر چند همیشه حس شاگرد بودن و طلب یادگیری با من همراه بوده است ولی بر اساس تجربیات 5 ساله نظارتی در کشتارگاه های تهران و نیز کارگاه های بسته بندی همه نقاط استان تهران(اکثریت)سعی نموده ام در
کارهای بازرسی برای واردات کشور کمال دقت نظر را داشته باشم و بررسی کلیه محموله های وارداتی آن مقطع گواهی بر عرایض بنده می باشد.
3- در رشته آسیب شناسی ، درس مهم کالبد گشایی و بازرسی از دروس اصلی این رشته می باشد و تصور بنده این است با
این که بنده در زمان اعزام  در بخش بهداشت و بیماریهای آبزیان خدمت می نمودم، ولی سعی کامل و وافی بر این بود که در حد قابل قبولی نظارت های بهداشتی را انجام دهم.

4- در مورد آموزش های تخصصی، سازمان دامپزشکی اموزشهای تخصصی و فنی مستمر برای کلیه دامپزشکان  اعزامی خود علی الخصوص در زمینه بهداشت و بازرسی گوشت دارد که گذراندن آن برای همه دامپزشکان دولتی اجباری است علاوه بر آن قبل از اعزام کارشناسان آموزشهای دراز مدت و کوتاه مدت(عملی و تئوری) تخصصی قبل از اعزام برگزار می شود و دامپزشکان بعد از تائید های مختلف که از منابع مختلف صورت می‎گیرد و عبوراز سدهای بسیار زیاد که گاها ماه ها بطول می انجامد اعزام میشوند.

هر چند که بنده با آموزش های تکمیلی و تخصصی همکاران اعزامی کاملا موافق هستم ولی در مورد خودم این اطمینان خاطر را به شما بدهم که کار بی عیب و نقص (در حد بضاعت اینجانب)انجام گردید.
در پایان از ارائه نظرتان در نشریه حکیم مهر کمال تشکر و قدر دانی را دارم.
با احترام
دکتر عادل حقیقی

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
راضی معارف
|
-
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۸
0
0
سلام ،همکار دانشمند جناب آقای دکتر حقیقی
اولا چه اصراری دارید که حتما مطرح شوید؟
منظورم این است که اخیرا در آن واحد حداقل 35-40 نفر از همکاران در برزیل هستند اما هیچ یک مثل شما علاقه ای به گذاشتن عکس خود حین بازدید یا حضور در مرکز اسلامی یا گزارش نماز خواندن خود ندارند!
ثانیا به والله شما تنها پاتولوژیست این آب و خاک نیستید! تا این چنین .........شما هم به اندازه سایر همکاران در امر تولید گوشت حلال و بهداشتی زحمت کشیده اید نه بیشتر نه کمتر.
دكتر مرتضوي
|
-
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۸
0
0
......... حتما باز هم يك نوشابه خانواده را سر كشيدي ؟مثل زمان دانشگاه
friend
|
-
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۹
0
0
درخت هرچه پربارتر سنگين تر. اساساً دوستان ....... دغدغه مطرح شدن دارند.
نظر شما
ادامه