کد خبر: ۳۵۱۱۵
 

دکتر احمدی مدیرکل دامپزشکی با مهندس صالحی استاندار خراسان شمالی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان شمالی، مدیرکل دامپزشکی استان در دیدار با استاندار ضمن تقدیر و تشکر از مقام های دولت تدبیر و امید در استان خراسان شمالی از بابت همه مساعدت ها و حمایت های مالی و معنوی، پیام مهر و مودت ریاست سازمان دامپزشکی کشور را به استاندار رساند و در حوزه فنی و اداری دامپزشکی استان گزارش کاملی ارائه نمود.

دکتر احمدی بر اهمیت و حساسیت های روزافزون این حرفه و تامین نیازمندی های نیروی انسانی تخصصی بر تقویت 8 شبکه و 12 پست دامپزشکی استان و آگاهی بخشی هرچه بیشتر به  جامعه، بهره برداران، تولید کنندگان از طریق رسانه ملی (صدا و سیما) تاکید داشت و نظر به کمتر توسعه یافتگی استان خراسان شمالی و بنیه مالی ضعیف دامداران این استان بر حمایت های مالی آنان و نیز تقویت و پشتیبانی مالی به بخش خصوصی دامپزشکی را پیشنهاد کرد .

دکتر احمدی خاطر نشان کرد: با حمایت های معنوی استانداری و فرمانداری شهرستان های استان اداره کل دامپزشکی استان توانست در سال 95 اعتبارات تملکی را 100% دریافت و عملیاتی نماید.

وی به این مهم که کارکنان دامپزشکی در سخت ترین شرایط کاری (فیزیکی) و خطر ابتلا به بیماری های واگیردار، خالصانه تلاش می کنند تا سلامت جامعه به مخاطره نیفتد بطوریکه استان خراسان شمالی جزء 6 استان پاک در حوزه بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کشور می باشد، اشاره داشت.

دکتر احمدی عنوان کرد: استان خراسان شمالی به لحاظ دارا بودن 8 کشتارگاه سنتی دام بر تجمیع کشتارگاه های استان و تقویت تنها کشتارگاه صنعتی دام مرکز استان و ساماندهی مراکز خرید و فروش دام توسط شهرداری را خواستار شد.

مهندس صالحی استاندار خراسان شمالی اداره کل دامپزشکی استان را جزء دستگاه هایی نام برد که بسیار خالصانه و بی ادعا به مردم و محرومین ،روستائیان ارائه خدمت می دهد.

مهندس صالحی لازمه تقویت و سلامت جامعه را تقویت دامپزشکی کشور نام برد، چرا که از یکسو با زحمات در حوزه دام تامین سلامت دام و رونق اقتصاد روستائیان را به ارمغان می آورند، از سوی دیگر سلامت غذای مردم را رقم می زنند که جای سپاسگزاری دارد.
 
 
نظر شما
ادامه