کد خبر: ۳۴۷۹
حکیم مهر -  مدیر کل دامپزشکی استان تهران گفت: بسته بندی گوشت مرغ در استان تهران از دو سال گذشته بصورت تدریجی آغاز شده است و این امر از نیمه دوم سال جاری بصورت فراگیر پیگیری می‌شود.
دکتر علی اکبر فرجی افزود: بسته بندی گوشت قرمز و گوشت مرغ بطور تدریجی در کشور و استان تهران از سالهای گذشته آغاز شده است و این امر در سال جاری بصورت گسترده تر در استان تهران اجرا می شود.
وی با اشاره به فعالیت 27 کشتارگاه صنعتی طیور در استان تهران، شکل گیری 110 شرکت بسته‌بندی طیور در کنار کشتارگاه‌های فعال در استان را نشانگر وجود زمینه‌های لازم برای اجرای این طرح عنوان کرد.
دکتر فرجی ادامه فعال‌سازی واحد‌های بسته‌بندی را از برنامه‌هایی ذکر کرد که در راستای اجرای این طرح در استان تهران دنبال می‌شود.
مدیر کل دامپزشکی استان تهران گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری بدنبال پروتکل امضاشده با میادین میوه و تره‌بار، گوشت مرغ در این میادین بصورت بسته بندی شده عرضه می‌شود.
وی همچنین در مورد آلایش‌های دامی مرغ گفت: هم اکنون صددرصد آلایش های دامی (دل، جگر و غیره) بصورت بسته بندی شده عرضه می شود که پس از اجرای کامل طرح فراگیر یاد شده، گوشت قرمز و مرغ نیز بطور بسته‌بندی عرضه خواهد شد.
به گفته وی این طرح از روز 23 شهریور ماه سال جاری بصورت گسترده آغاز خواهد شد.
نظر شما
ادامه