کد خبر: ۳۴۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی استان قم در دیدار با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم، گفت: استان قم از بیماری آنفلوانزای طیور پاک می باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، مدیرکل دامپزشکی استان به اتفاق معاونت توسعه مدیریت و منابع، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قم و مسئول روابط عمومی این اداره کل با حضور در دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم با وی دیدار و گفتگو نمودند.

در این ملاقات دکتر رفیعی مدیرکل دامپزشکی استان ضمن تبریک سال جدید و آرزوی توفیق و سلامتی، گزارشی از فعالیت های انجام گرفته این اداره کل طی سال گذشته ارائه و در رابطه با بیماری آنفلوانزای طیور اظهار داشت: استان قم عاری از بیماری آنفلوانزا می باشد.

وی درپاسخ به سوال دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص مدت زمانی که بیماری آنفلوانزای طیور در استان قم مشاهده نشده، گفت: از تاریخ 26/12/95 تاکنون (16/1/96) مدت سه هفته (21 روز) است که در مرغداری های استان شاهد بیماری نبوده ایم و این به منزله پاک بودن استان از بیماری طیور (آنفلوانزای طیور) می باشد.

در پایان دکتر لاریجانی متقابلاً سال نو را تبریک گفته و از زحمات دامپزشکی استان تشکر نمود.
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
0
مسئله عاری بودن یک استان از انفلوانزا یا هر بیماری دیگری در کشور ما بیشتر حاکی از بخت بلند مدیر کل و شانس است تا مدیریت بیماری.
نظر شما
ادامه