کد خبر: ۳۴۵۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
فرا رسیدن سال نو و تولد دوباره طبیعت را که متبرک به میلاد حضرت زهرا (س) گردیده است، به جامعه دامپزشکی کشور تبریک گفته و سالی سراسر شادی و موفقیت را از درگاه ایزد منان برایتان آرزومندیم ...
 

یا مقلّب القلوب و الابصار 
یا مدبر اللیل و النهار
یا محوّل الحول و الاحوال
حوّل حالنا الی احسن الحال

  

فرا رسیدن سال نو و تولد دوباره طبیعت را که متبرک به میلاد حضرت زهرا (س) گردیده است، به کلیه اساتید، پیش‌کسوتان، همکاران دامپزشک شاغل در بخش های دولتی و خصوصی، همکاران محترم سایر رده های دامپزشکی، دانشجویان محترم مقاطع مختلف رشته دامپزشکی و سایر رشته های وابسته و سایر عزیزانی که در مشاغل مرتبط با صنعت دام، طیور و آبزیان در جای جای کشور پهناورمان مشغول به خدمت هستند، تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

در سال گذشته سعی کردیم تا با استفاده از نیروهای جدید، کیفیت این پایگاه خبری - تحلیلی را از نظر محتوایی ارتقاء داده و تولید خبر را در سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم. ارتباط مستقیم با مسئولین کشور (از جمله اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس، مدیران کل دامپزشکی استان ها، مدیران ارشد سازمان دامپزشکی کشور و ...) از جمله این فعالیت ها بوده است. همچنین تلاش نمودیم تا با استفاده از کانال تلگرام حکیم مهر، اطلاع رسانی به مخاطبین محترم را تسریع نماییم.

در حال حاضر تعداد بازدیدکنندگان پایگاه خبری تحلیلی «حکیم مهر» به بیش از دو میلیون بازدید ماهانه افزایش یافته است و تعداد اعضای کانال تلگرام ما نیز به بیش از 6000 عضو رسیده است. امیدواریم تلاش های ما در «حکیم مهر» در سال 95 مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد و شایستگی اعتماد شما را داشته باشیم. تمام تلاش ما این است که در سال جدید با ارائه مطالب متنوع تر و یادداشت های تحلیلی، هر چه بیشتر در خدمت جامعه دامپزشکی کشور باشیم.

 

نوروزتان پیروز

همواره شاد و پیروز و کامروا باشید
 
 
برچسب ها: تبریک، نوروز ۹۶،
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
0
0
حکیم مهر عزیز عید شما هم مبارک. به خاطر همه زحماتی که می کشید بسیار سپاسگذارم. به امید موفقیت هرچه بیشتر شما و همه همکاران در سال جدید.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
0
0
وجود سایت حکیم مهر تحول نوین در راستای اطلاع رسانی و تبادل افکار و اندیشه های صنفی می باشد.
ما هم سال نو را به شما زحمتکشان تبریک می گوییم.انشاله که همیشه پیروز و موفق و سربلند باشید
نامه مدیر کل دامپزشکی استان قزوین به همکاران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
0
0
همكاران محترم اداره كل دامپزشكي استان قزوين
باسلام ،
رسم پسنديده اي از ديرباز در كشور عزيزمان وجود دارد كه آغاز سال نو را به يكديگر تبريك و شادباش می گوئيم . قطعاً مفهوم واقعي اين شادباش ها، زدودن كينه و دلخوري ها از یکدیگر در سالي كه پشت سر نهاده ايم و اعتقاد به شروع سالي نو با حس صميميت و همدلي در پناه كار و تلاش مشترك است . همگي متفق القول هستيم كه بعنوان كارمند و كارگزار دولت، امانتدار ملت بزرگواري هستيم كه سلامت و سرمايه گذاري در حوزه فعاليت و مسئوليت مان را نزد ما به وديعه نهاده اند و انتظار شان از ما صرفنظر از اختلاف سليقه ها در اجراي وظايف در حدود قوانين مدون، حفظ و حراست از این امانت است و لذا وظيفه و مسئوليت ما بسيار سنگين و حياتي است. با تأكيد مجدد بر اهميت فعاليت همكاران در تمامي رده هاي اداري ، نگاهی اجمالی بر آنچه در سال 1395 بر ما گذشت ، می اندازیم. يادآوري آنچه در این سال پشت سر نهادیم، از دو جنبه حائز اهميت است. اول آنكه به پتانسيل هاي موجود در حوزه وظايفمان آشنايي بيشتري پيدا نموده و يقين پيدا كنيم كه "خواستن ، توانستن است" و دیگر آنكه سال 96 را سالي جهت ترميم فعاليت هایي بدانيم كه در سال 95 به هر علتي توفيق كامل در اجراي آن را پيدا نكرده ايم .
سال 95 را با برنامه ريزي جهت خدمت رساني فزونتر به بهره برداران حیطه دامپزشکی آغاز نموديم . در اولين روزهاي سومين ماه سال ميزبان مسئولين روابط عمومي ادارات كل دامپزشكي سراسر كشور در استان بوديم و اين جلسه طليعه اي بود بر موفقيت هاي بي شماري كه سلسله وار در سالجاري نصيب اداره كل گرديد . كسب عنوان "رتبه برتر" براي هفتمين سال پياپي، مهر تأئيدي بود براينكه "حال" روابط عمومي در اداره كل دامپزشكي قزوين خوب است. بازخوردهايي كه از بازديدكنندگان استانهاي سراسر كشور از اداره كل داشته ايم مويد اخلاق حسنه و نيك تمامي همكاران در ميزباني از میهمانانی از ساير استان ها به قزوين است. البته در ارتباط با فعالیت های روابط عمومي بايستي به جهش خيره كننده انعكاس اخبار و اطلاعات و حجم مصاحبه هاي مديران بخش هاي مختلف با رسانه هاي ديداري، نوشتاری و شنيداري استان نيز اشاره نمود که به همت والاي همكاران در واحدهاي مختلف اداري ( بويژه تعدادي از شهرستان ها )، تعداد خبر توليدي اداره كل در يكسال به مرز 600 مورد نزديك شده است كه قابل قياس با گذشته اي نه چندان دور در اداره كل نمي باشد. تدريجاً بهار را كه پشت سر گذاشتيم و خورشيد مردانه تر بر وجودمان تابيدن گرفت و گرماي آن را بيش از پيش احساس كرديم، انوار الطاف الهي را در مجموعه دامپزشكي استان به واسطه كسب عنوان ارزشمند "رتبه تقدير ويژه" در ارزیابی عملکرد در حوزه اقدامات مرتبط با نماز را به وضوح شاهد بودیم.
عنواني كه سالها بود آرزويش را داشتيم و جاي خالي آن در كلكسيون افتخارات اداره كل خالي بود ...
مستحضرید كه سازمان دامپزشكي كشور مفتخر به دريافت نماد دولت الكترونيك گرديده است و اين افتخار مرهون راه اندازي و كارآمدي تعداد قابل توجهي سامانه هاي الكترونيك است. با درك اهميت اين موضوع، اداره كل دامپزشكي استان نيز گامهاي مؤثر و ارزشمندي را برداشته است و هر چند هنوز خود را در ميانه اين راه مي دانيم، كسب دو عنون "اولی" در ارزيابي سامانه GIS در ماههاي مرداد و آبان در بين ادارات كل دامپزشكي سراسر كشور، اشتياق و انگيزه مان را براي به روزرساني اين سامانه ها و تصحيح نواقص جزئي آن بيش از پيش ساخت. اندك اندك به ميانه سال كه رسيديم خبرهاي خوش و گوش نوازتري را شنيديم . مديركل دفتر بهداشت و مديريت بيماريهاي دامي سازمان دامپزشكي كشور عملكرد جمعي اداره كل از ستاد تا صف را در كنترل بيماريهایي همچون سل و بروسلوز، لمپي اسكين و تب برفكي شايسته تقدير دانست و طي نامه اي موفقيت اداره كل در اين ارتباط را ستود و در چهاردهمين روز از ماه مهر و دوستي که در تقویم مزین به نام "روز ملی دامپزشکی" است ، نام يكي از زحمتكش ترين همكاران اداره كل یعنی سركار خانم دكتر ثوره جليل ابراهيم بعنوان دامپزشك نمونه كشوري اعلام شد. اگرچه در ظاهر افتخاري شخصي نصيب يكي از همكارانمان گرديده بود ، ايشان را بعنوان سمبل و نماينده تعهد و وجدان كاري ، انگيزه و تعصب شغلي مجموعه دامپزشكي استان شایسته تقدیر و بزرگداشت می دانیم. در ادامه سال وقتي صحبت از عملكرد دستگاههاي اجرايي استان در صيانت از حقوق شهروندي به ميان آمد، بازهم اداره كل دامپزشكي استان قزوين "شايسته تقدير و تكريم" دانسته شد و لوح تقدير مربوطه را از استانداری دريافت نمود.
تاكنون بارها و بارها در محافل و جلسات مختلف اداري و نشست هاي هم انديشي از سوي مجموعه مديريتي اداره كل اعلام گرديده است كه ماهيت عملكرد در دامپزشكي و بخصوص دامپزشكي استان قزوين "بسيجي" است و اين به مفهوم اقدامات ايثارگرانه و متعهدانه در انجام وظايف است.كسب رتبه "دستگاه موفق تر" در بين دستگاههاي اجرايي استان در ارزيابي بعمل آمده از سوي ستاد فرماندهی پايگاه بسيج ادارات كل استان ، براين ادعا صحه گذارد و البته مسئوليت مان را در استمرار اين نوع از عملكرد دشوار و دشوارتر نمود. اما شاه بیت غزل گوش نواز و آهنگين مجموعه اقدامات اداره کل در سال 1395، نائل آمدن به افتخار كسب "رتبه برتر" در بين دستگاههاي توليدي - اقتصادي و مهمتر از آن "رتبه دوم" در بين 47 دستگاه اجرايي در مجموع شاخص هاي عمومي و اختصاصي بود كه بي شك نقطه اتكايمان در دستيابي به درجات بالاتري از موفقيت اداري است.
آنچه شرح آن رفت، اشاره به گوشه ای از افتخارات مستندسازي شده مجموعه اداره كل دامپزشکی استان در سال 95 است. اما كيست كه ساير اقدامات اداره كل را در بخش هاي ديگر كه كمتر توسط دستگاهاي نظارتی و بالادستی مورد ارزيابي قرار گرفتند، ناديده انگارد.
اقداماتی چون سختكوشي يكايك همكارانمان در واحدهاي نظارت بر عرضه فرآورده هاي خام دامي كه هر روز خبري از كشف و معدومسازي محموله هاي غيرقابل مصرف به گوش رسيد، اعمال نظارت شرعی بر کشتارگاههای دام و طیور، تلاش شبانه روزي همكاران در برخورد با حمل غير مجاز دام در سطح استانكه آمار و ارقام باور نكردني را به جا گذاشت ،اعمال دقيق ضوابط بهداشتي و قرنطينه اي برخودروها و فرآورده هاي خام دامي ضمن روان سازي اقدامات مرتبط با صادرات اقلام ، كوشش و تلاش خستگي ناپذير همكاران در آزمايشگاه تشخيصی و مرجع اداره كل که علاوه بر انجام وظايف روزمره در بسياري از طرح هاي شاخص ملي دخيل و سهيم بودند و هر روز روش و متدي جديد را در راستای ارتقاي جايگاه خويش در سطح ملی طراحي و اجرايي نمودند ، شاهكار بي نظير در كنترل و مهار بيماري آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان كه متعاقب بروز اولين موارد بيماري در استان ، صنعت طيور استان را در آستانه بزرگترين تهديد حتي در سطح ملي قرار داده بود، توسعه نظارت ها بر صنعت آبزي پروري استان وحذف كامل مصرف ماده سمی مالاشيت گرين در ماهیان تولیدی استان، نظارت دقيق بر كارخانه هاي خوراك دام و طيور و كشتارگاهها و كارخانجات توليد دارويي، توسعه فعاليت هاي آموزشي و ترويجي جهت ارتقاي دانش همكاران و بهره برداران مرتبط دامپزشكي ، تلاش شبانه روزي حوزه اداري و رفاهی در احقاق حقوق يكايك پرسنل از طریق صدور به موقع احکام کارگزینی، ارتقاء و روزآمدی فعاليت هاي حوزه انفورماتيك اداره كل، رشد قابل توجه در اعتبارات تملكي و هزينه اي اداره كل و رسيدن به ركوردهاي جدید در اين حوزه ، نظم و انضباط حاكم بر فعاليت هاي مالی و بهره مندي از آخرين دانش مرتبط با آن در تهيه و تنظيم اسناد مربوطه كه همواره مورد تأئيد دستگاههاي ناظر استاني و ملي بوده، تأمين بموقع اقلام و لوازم مورد نياز اكيپ هاي عملياتی عليرغم تمامي محدوديت ها، اقدامات مثبت و تعاملي حوزه حراست و بازرسي اداره كل با تمامي واحدهاي فني و اداري و البته نقش تاثیرگذار حفاظت فیزیکی در حفظ و حراست از اموال اداره کل،استقرار و توسعه مديريت مشاركتي بواسطه رونق نظام پيشنهادات، دقت نظر در دریافت ، ارجاع و ارسال مکاتبات اداری در منظم ترین شکل ممکن و ... ، هر يك به تنهايي سند افتخار برای مجموعه ای از انسان های شریف و همدلی است که توكلشان بر خدا ، تمركزشان بر نيل به اهداف، باورشان تعهد بر مسئوليت و هدفشان خدمت رساني صادقانه به ذيربطان حرفه دامپزشكي است.
در واپسین روزهای این سال سراسر توفیق و موفقیت برای اداره کل دامپزشکی استان و البته با گرامیداشت یاد و خاطره همکار عزیز و ارجمندمان مرحوم رحیم آقابراری که اسوه تلاش، مجاهدت، سختکوشی، تعهد و مسئولیت پذیری در حرفه دامپزشکی بود و ناباورانه از میان مان رفت ،آغاز سال 1396 خورشیدی را به تمامی همکاران معزز و خانواده های محترم شان تبریک عرض نموده و برایتان طول عمر همراه با عزت و سربلندي از درگاه قادر متعال آرزومندم .
نظر شما
ادامه