کد خبر: ۳۴۵۰۲
 

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: در پی انتشار تصاویر از حمل غیربهداشتی گوشت در فضای مجازی برخورد با عوامل این کار در دستور قرار گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر علی احمدی» گفت: در پی انتشار عکس های حمل غیر بهداشتی لاشه دام در فضای مجازی، بلافاصله بعد از شناسایی محل با هماهنگی دادستان جیرفت این مراکز عرضه گوشت پلمب شد.

وی افزود: با توجه به افزایش عرضه و تقاضای فرآورده های خام دامی و لزوم تشدید نظارت بهداشتی بر این مراکز در ایام نوروز، اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان اقدام به ساماندهی اکیپ های ثابت و سیار نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه کرده است.

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 18 هزار و 780 مورد بازرسی از مراکز عرضه مواد خام دامی در شهرستان جیرفت صورت گرفته است که در این بازرسی ها 32 مرکز عرضه مواد خام دامی این شهرستان پلمب شد.

وی افزود: امسال با دستور قضایی 16 هزار کیلوگرم مواد خام دامی تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل استفاده به ارزش سه میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان جیرفت معدوم سازی شده است.

وی اظهار کرد: در ایام عید نوروز نیز 22 اکیپ ثابت و سیار اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان علاوه بر مراکز عرضه مواد خام دامی بر سردخانه های نگهداری مواد خام دامی به صورت روزانه نظارت می کنند.

 
 
نظر شما
ادامه