کد خبر: ۳۳۸۵۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
با ارسال پیامی به حکیم مهر عنوان شد:
مسئول داروخانه دامپزشکی مذکور در این پیام آورده است: اخیراً آگهی‌هایی با نام بنده و توسط یک شخص ناشناس منتشر شده است، البته این آگهی به شکل سهوی توسط اینجانب در کانال تلگرامی نیز قرار داده شد ...



حکیم مهر - پس از انتشار خبر مربوط به تبلیغات نامتعارف یکی از داروخانه‌های دامپزشکی شهرستان محمودآباد که در محتوای آن ارائه برخی خدمات درمانی و خارج از حوزه وظایف داروخانه‌های دامپزشکی تبلیغ شده بود، امروز مسئول داروخانه مذکور با ارسال پیامی به حکیم مهر مطالب درج شده در تبلیغ مذکور را ناشی از یک اشتباه دانست.

وی در این پیام با بیان اینکه اخیراً آگهی‌هایی با نام بنده و توسط یک شخص ناشناس منتشر شده است، آورده است: «البته این آگهی به شکل سهوی توسط اینجانب در کانال تلگرامی نیز قرار داده شد. متأسفانه زمانی که بنده متن آگهی را مطالعه کردم، متوجه شدم که با انجام وظایف شغلی دامپزشکان مغایرت دارد و شدیداً این مسئله را تکذیب کردم.»

صاحب داروخانه در ادامه این پیام، با طرح این احتمال که انتشار آگهی از سوی یک هکر صورت گرفته، تأکید کرده است: «از همین تریبون اعلام می‌کنم که داروخانه بنده تحت نظارت ادارات دامپزشکی و سازمان دامپزشکی بوده و با قانون سازمان نظام دامپزشکی مبادرت به فروش دارو می‌کنیم. کما اینکه بازدیدهای ماهانه‌ای که توسط اداره محترم دامپزشکی شهرستان محمودآباد انجام می‌شود، بیانگر همین موضوع است.»

وی در پایان آورده است: «بنده از طریق این اطلاعیه اعلام می‌کنم که هیچ‌گونه داروی غیرمجاز، انجام سونوگرافی و کارهای آزمایشگاهی توسط اینجانب انجام نمی‌شود و تشکر می‌کنم از اینکه پیگیر مطالب دوره‌ای اینجانب هستید.»

محمدزاده کارشناس تشخیص و درمان اداره دامپزشکی شهرستان محمودآباد نیز به خبرنگار حکیم گفت: «طی بازدیدهای ادواری و ماهیانه از سطح داروخانه دامپزشکی دکتر [...] تاکنون هیچ‌گونه موارد مشکوکی دال بر فروش داروهای غیرمجاز خارجی مشاهده نشده است.»

دکتر شیرافکن منفرد رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان محمودآباد نیز در این‌خصوص به خبرنگار ما گفت: «امروز صاحب داروخانه‌ای را که اقدام به تبلیغات غیرمجاز کرده بود، به اداره شهرستان احضار و مورد سؤال قرار دادیم. ایشان نیز هرگونه فعالیت غیرمجاز را تکذیب و تبلیغات صورت گرفته را ناشی از یک اشتباه دانستند. ما هم از ایشان خواستیم که به‌منظور شفاف‌سازی یک تکذیبیه تنظیم و آن را برای پایگاه خبری حکیم مهر ارسال کنند.»

وی با یادآوری اینکه 4 داروخانه کوچک در شهرستان محمودآباد مشغول به فعالیت هستند، افزود: «پیگیری‌های ما مورد مشکوکی را نشان نداده است.»

منفرد در پایان تصریح کرد: «بنده در همین‌جا از پایگاه خبری حکیم مهر به دلیل پیگیری در این خصوص کمال تشکر را دارم، چراکه اگرچه فعالیت‌های نظارتی از وظایف ماست، اما گاهی هشدارهای این‌چنینی بسیار برای ما راهگشاست.»


انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
دکتر بهرامی فر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
1
هم تبلیغ به اشتباه در کانال بود هم خودشون سهوا تبلیغ رو قرار دادند ؟! یعنی خودشم نمیدونست داره چی ارسال میکنه سهوا اونم دکتر مملکت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
یعنی چی؟
هم حک شده و هم خودش اشتباه در کانال گذاشته!!!!
به پلیس فتا معرفی بشه تا متخلف شناسایی بشه.
نباید اجازه داد تا این اشتباهات تکرار بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
0
خوب خودشونو تبرئه کردن رفتن پی کارشون!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
1
همیشه دیوار داروخانه ها بلنده حالا اگه یک کلنسین همچی کار میکرد فورا پروانه اش زیر سوال میرفت .
شاهین خرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
0
چ عجب ی بار بخش دولتی واضح از بخش خصوصی دفاع کرد
اینم خودش ی تحوله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
0
0
................. کاملا اطلاع دارم که این تبلیغ از طرف خود دکتر داروخانه دار بود و وقتی رسانه ای شد ................. از این مسایل در این شهرستان فراوان دیده شده است
نظر شما
ادامه