کد خبر: ۳۳۸۴

حکیم مهر -  سومین نمایشگاه بین المللی صنعت مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان و سومین نمایشگاه مواد غذایی، محصولات کشاورزی و صنایع وابسته 11 تا 14 آبان ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی زنجان برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی ناژین صنعت با اعلام این مطلب گفت: سومین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی، کشاورزی و صنایع وابسته در زیربخشهای ماشین آلات، سیستم آبیاری، کود و بذر، لوله و اتصالات، ماشین آلات و ابزار کشاورزی در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی زنجان از 11 تا 14 آبان برگزار می شود.

داوود راحمی افزود: این نمایشگاه که همزمان با سومین نمایشگاه بین المللی صنعت مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان برگزار می شود، تا پایان مهرماه از شرکتهای داخلی و خارجی ثبت نام به عمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: موضوعات تحت پوشش سومین نمایشگاه بین المللی دامپروری، خوراک دام و طیور، ماشین آلات خوراک دام، بهداشت دام و طیور، دامپزشکی و تجهیزات و مکملهای غذایی و دارو، تجهیزات و تاسیسات پرورش دام و طیور خواهد بود.

راحمی ادامه داد: در حاشیه این نمایشگاه با همکاری شهرک فناوری بیوتکنولوژی تحقیقاتی کشور سمینارها و کارگروههای یک روزه ای برگزار خواهد شد.

گفتنی است، تا پایان مهرماه شرکتهای علاقمند برای حضور در نمایشگاه با مراجعه به دبیرخانه این نمایشگاه از طریق شماره تلفکس 3-7677900-0511 تماس بگیرند.

نظر شما
ادامه