کد خبر: ۳۳۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر -  پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی کشور در خبری کوتاه نوشت :

 به منظور بزرگداشت هر چه با شکوهتر روز ملی دامپزشکی کار گروه‌های ویژه ای به ریاست رئیس سازمان دامپزشکی کشور تشکیل گردید.
مهندس بیژن ناهیدی رئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در سخنانی از تشکیل ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت (14 مهر)روز ملی دامپزشکی متشکل از سازمان دامپزشکی کشور،سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا ،موسسه تحقیقات شیلات ایران،موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی،دامپزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران،جامعه دامپزشکان ایران و نمایندگان تشکلها،صنوف و اتحادیه‌های بخش خصوصی مرتبط با دامپزشکی وتعیین کمیته‌های اجرائی،مالی،روابط عمومی و تشریفات خبر داد و افزود : ریاست این ستاد به عهده رئیس سازمان دامپزشکی کشور می‌باشد.

 

گفتنی است سال گذشته در پی برگزاری مراسم چهارده مهر در سالن همایشهای برج میلاد تهران توسط سازمان دامپزشکی کشور ، سازمان نظام دامپزشکی از حضور در این مراسم انصراف داد.

روزنامه کیهان نیز در مورخ 23 دی 1388 از قول دکتر سید محمدآقامیری رئیس سازمان نظام دامپزشکی نوشت :

 سازمان دامپزشکی نباید از کمک مالی بخش خصوصی مرتبط با سازمان استفاده کند و در هیچ حوزه ای با آنان مشارکت داشته باشند ولی جشن روز دامپزشکی (14مهرماه) با کمک یکی از مراکز تولیدی بخش خصوصی که باید مشمول موضوع ماده2 آئین نامه -نظارت بهداشتی- شود برگزار شد که دقیقا تالی فاسد دارد، سازمان دامپزشکی مسئول حفظ سلامت و بهداشت مردم است و چون یک دستگاه نظارتی و حاکمیتی است مشارکت کردن با بخش خصوصی در برگزاری همایش ها و کنگره ها از نظر ما محل اشکال است.

سازمان دامپزشکی کشور نیز در جوابیه‎ای که به روزنامه کیهان ارسال نمود نوشت :

 جشن بزرگداشت روز ملی دامپزشکی در سال جاری به همت بخشی از صنوف مرتبط برگزار گردیده است و سازمان دامپزشکی نیز مانند دامپزشکان بخش خصوصی، به عنوان مدعو در این مراسم افتخار حضور داشته است.


 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
-
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
0
0
نوشتن و پرداختن به اینگونه خبر ها مغرضانه و برای خراب کردن .......... بود و گرنه تمام همکاران در سازمان دامپزشکی کشور و ادارات کل تابعه میدانند از زمان مدیریت ...... اینگونه مسائل جاری بود و در زمان دکتر ..... تشدید یافت و خود بخوانید انتهای قصه و ...... هم ایضا لیکن تجربه مدیران در سالجاری سبب جلوگیری از تابلو شدن موضوع میگردد رسانه ها و هم باندیها نیز کمک میکنند بیچاره دکتر ....... باندی نداشت
دکتر محمد صفا
|
-
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۳
0
0
با توجه به اینکه همیشه اطلاع رسانی و یا به عبارتی آموزش و ترویج از ارکان مهم کنترل و پیشگیری از کلیه بیماریهای دام و انسان است لذا برگزاری مراسم روز دامپزشکی ،که به نظر حقیر بایستی همیشه با شکوه و زیبنده سربازان گمنام دامپزشکی برگزار گردد،نه تنها لازم و ضروری بوده بلکه در شناسایی این حرفه و توجه آحاد مردم به توصیه های بهداشتی دامپزشکی بسیار حائز اهمیت است ،بنابراین همکاری صنوف مرتبط گامی بسوی افزایش تولید و تامین غذا و سلامت جامعه می باشدو از این منظر شرکت در این مراسم را به کلیه زحمتکشان عرصه دام وطیور تبریک می گویم.
نظر شما
ادامه