کد خبر: ۳۳۳۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

دوره آموزشی ارزیابی عمکلرد ویژه  استانهای ادارات دامپزشکی استانها به میزبانی اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، این دوره آموزشی در مورخ 13/10/95 با حضور «دکتر خداویردی زاده» معاون توسعه و منابع سازمان، «مهندس صابری» معاون بازرسی و عملکرد سازمان و «دکتر برائی نژاد» مدیرکل دامپزشکی استان تهران، در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزارشد.

در این دوره آموزشی که مسئولین ارزیابی عملکرد ادارات دامپزشکی استان ها حضور داشتند، شاخص های برنامه ششم توسعه و همچنین آشنایی با نحوه استفاده از سامانه الکترونیکی پاسخگویی به شکایات توسط دکتر فرجی برای حاضرین تشریح شد.

«دکتر فرجی» مدرس این دوره در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: مهم‌ترین مزیت سامانه الکترونیک ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور را امکان اتصال این سیستم به سیستم‌های آماری سازمان دامپزشکی دانست و بیان داشت: اتصال این سامانه به سایر سامانه‌های آماری مانند سیستم  GIS دام، طیور و آبزیان، امکان ارزیابی سریع‌تر و دقیق‌تر عملکرد استان‌ها و شهرستان‌ها را مهیا می‌کند .

وی افزود: تعیین میزان دسترسی کاربران به اطلاعات از سطح مدیران کشوری تا مدیران شهرستانی، انعطاف‌پذیری و قابلیت ویرایش تمام قسمت‌های نرم‌افزار، به‌روز بودن و دسترسی سریع مدیران و ارزیابان به اطلاعات از مهم‌ترین مزایای سامانه الکترونیک ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور است .

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
چه عملکردی پول واکسن را از دامداران میگیرند انوقت چه ارزیابیی
نظر شما
ادامه