کد خبر: ۳۲۹۷۴
 

 «وینس» یک لاک پشت 7 ساله است که در حمله یک سگ شرور پای خود را از دست داد و یک دامپزشک با وصل کردن یک چرخ لگو اسباب بازی تلاش کرد تا این حیوان بتواند دوباره راه برود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از میزان، یک لاک پشت 7 ساله در حمله یک سگ شرور پای خود را از دست داد، او که از خانه فرار کرده بود توسط همسایگان زخمی پیدا شد.

زمانی که صاحبش، کارا پاینتون آن را به دامپزشکی برد به وی گفته شد که ممکن است این لاک پشت بمیرد چرا که استخوان پایش آسیب دیده و زخم این لاک پشت عفونی است.

آن ها لاک پشت را عمل کردند و استخوانش را بریدند و عفونت ها را برداشته و پای این لاک پشت را بخیه زدند، این لاک پشت با قطع کامل پایش از مردن نجات پیدا کرد اما راه رفتن برای این حیوان بسیار سخت شد.

آن ها فکر کردند که برای راه رفتن این موجود چه کار می شود و از یک چرخ لگو مخصوص استفاده کردند.

یکی از پرستاران دامپزشکی، «پوت کارا» با یک مهندس به نام «ناتان پورت لاک-آلن» که او نیز صاحب یک لاک پشت است تماس گرفت و سرانجام یک چرخ لگو اسباب بازی را با باندهای لاستیکی به وینس وصل کردند و قادر به راه رفتن شد.

هر چند زمان زیادی طول کشید تا این لاک پشت به راه رفتن با این چرخ عادت کند، ولی در حال حاضر با خشنودی قادر به قدم زدن آزادانه، بالا بردن سرعت در اطراف خانه و باغ است.

 
نظر شما
ادامه