کد خبر: ۳۲۸۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

«عصر ایذه» نوشت:

یکی از مخاطبان عصر ایذه چند روز پیش تصویری از حمل غیربهداشتی گوشت در شهرستان ایذه برای ما ارسال کرد که در کانال تلگرام عصر ایذه منتشر کردیم.

پس از درج این تصویر و نشر آن در کانال ها و سایت های مختلف، خبرنگار عصر ایذه طی تماس تلفنی با رئیس دامپزشکی ایذه به پیگیری این موضوع پرداخت.

«دکتر داریوش ملک احمدی» رئیس دامپزشکی شهرستان ایذه در خصوص این موضوع اظهار کرد: قضیه این وانت در واقع اینطور بود که لاشه ها را با کامیون شهرداری برای خرد کردن به قصابی بردند، اما چون وقتی برای این کار نبود به صورت شخصی و با این شکل که تصویر مشاهده می شود، فرد دیگر حمل کرد.

وی افزود: وظیفه دامپزشکی فقط معاینه قبل، حین و بعد از کشتار است و حمل و نقل به شهرداری مرتبط می شود.

ملک احمدی در ادامه گفت: در ماه های تیر و‌ مرداد با شهرداری مکاتباتی در خصوص حمل ناسالم گوشت داشتیم، اما تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.

رئیس دامپزشکی شهرستان ایذه عنوان کرد: ظاهراً شهرداری مدتی است نیاز به کامیون حمل گوشت را در روزنامه اطلاع رسانی کرده، اما اینکه چرا تاکنون این خودرو تهیه نشده، اطلاعی نداریم.

وی در پایان متذکر شد: سالهای قبل نیز در ایذه کامیونی که ظرفیت ۱۰۰ کیلو گوشت را داشت، ۳۰۰ کیلو لاشه را حمل می کند که این موضوع را چندین بار تذکر دادیم.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمودی زاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
2
این حرف همکارمون اصلا صحیح نیست،دامپزشکی در خصوص حمل فرآورده خام دامی هم مسئولیت داره و اگه تخلفی صورت گرفت قانونا میتونه ورود پیدا کنه و به مراجع قضایی ارجاع بده،شهرداری و متصدی واحد عرضه مسئولیت تامین خودروی مورد تایید دامپزشکی رو دارند ولی نظارت بر حمل به عهده دامپزشکی می باشد.
مهمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
0
دقیقا با حرفهای دوستمون موافقم ودامپزشکی بایددرچگونگی حمل لاشه نظارت داشته باشه واگر غیربهداشتی بودازحمل آن جلوگیری کنه.
نظر شما
ادامه