کد خبر: ۳۲۶۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

دام های شهرستان خوسف به مناسبت هفته بسیج ویزیت رایگان می شوند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خوسف گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و به مناسبت هفته بسیج، ویزیت رایگان دام ها و توزیع ضدانگل در طول هفته بسیج در چند روستای محروم شهرستان خوسف اجرا می شود.

«دکتر رضا محمودی زاوه» در خصوص خدمات رایگانی که در هفته بسیج ارائه می شود، افزود: شبکه دامپزشکی خوسف در این هفته در نظر دارد با تشکیل یک تیم سیار متشکل از دکتر دامپزشک و تکنسین دامپزشکی با مراجعه به مناطق محروم شهرستان اقدام به ویزیت رایگان دام ها نماید و در این مراجعات نسبت به توزیع ضدانگل و نهاده رایگان برای انگل زدایی و ضدعفوفی اماکن دامی روستائیان اقدام کند.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار بسیج در همه ی عرصه ها گفت: بسیج آمادگی کمک و ورود به همه عرصه ها را دارد و این هویت بسیج است و دامپزشکی در چرخه بیماری ها و جلوگیری از روند ایجاد یک بیماری بخصوص بیماری های قابل انتقال بین دام و انسان و نیز کنترل و بازرسی صنایع غذایی با منشأ دامی دامپزشکی نقش اول را دارد.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
از دانشجوهای گرمسار قدیم.....
زنده باد گرمسار قدیم
الان که دیگه هیچی..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
این چه افتخاریه که با این کارهای رایگان پدر کلینیک و داروخانه‌های دامپزشکی رو در میارین و این دریافت خدمات درمانی و بعضی اقلام دامپزشکی به صورت رایگان علاوه بر اینکه ارزش دامپزشکی رو تحت تاثیر قرار میده به شکل فرهنگ هم برای دامدار در میاد.
نظر شما
ادامه