کد خبر: ۳۲۵۳۸
 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور و هیات همراه با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری استان خوزستان دیدار کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، در این دیدارها که مدیر کل و معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی خوزستان نیز حضور داشتند، در خصوص مباحث و موارد مرتبط با منابع مالی و نیروی انسانی گفتگو گردید.

در ابتدا جلسه ای با حضور حاجتی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد و در خصوص چالش های جدی کمبود نیروی انسانی و تاثیر آن بر عملکرد دامپزشکی در کنترل و پیشگیری از بیماریها توضیحاتی داده شد.

در این دیدار رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص پیگیری و به نتیجه رسیدن مجوز استخدامی مربوط به تعداد 31 نفر سهمیه دامپزشکی خوزستان، قول مساعد داد و ابراز امیدواری کرد که دامپزشکی خوزستان بتواند از این سهمیه استفاده نماید.

در ادامه «دکتر خداویردی» با توجه به حساسیت موضوعات دامپزشکی بخصوص در استان خوزستان و کثرت مسئولیت های محوله، درخواست نگاه ویژه استانی را به اداره کل دامپزشکی خوزستان نمود.

در ادامه این دیدارها جلسه ای نیز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان در محل دفتر ایشان در استانداری برگزار که در این جلسه «عالمی نیسی» معاون توسعه استانداری ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد دامپزشکی در استان، بیان کرد: ادارات دامپزشکی در سطح استان جزء اداراتی هستند که کمترین شکایت را داشته و بدون ایجاد دغدغه و مسائل منفی و سلبی کار خود را انجام می دهند؛ البته وی به معضلات ناشی از کمبود نیرو در دامپزشکی اشاره کرد.

در این جلسات «دکتر کنارکوهی» مدیر کل دامپزشکی خوزستان به تفصیل معضلات و مشکلات ناشی از کمبود شدید نیروی انسانی، قدیمی بودن ناوگان ویژه واکسیناسیون اداره کل و سختی کار دامپزشکی را بیان کرد.

 
نظر شما
ادامه