کد خبر: ۳۲۵۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

همه فعالیت های دامپزشکی را نباید بیان کرد، چون در جامعه استرس ایجاد می شود و این هم از مظلومیت های دامپزشکی است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، «دکتر عبدالمحمد نجاتی» با اعلام این خبر افزود: چون دامپزشکی با فراورده های غذایی و سلامت مردم در ارتباط است، پس اعلام بعضی از خبرها نگرانی مردم را به همراه دارد و ممکن است باعث افزایش یا کاهش قیمت های بعضی از فراورده های خام دامی مثل گوشت مرغ، ماهی، گوشت قرمز یا تخم مرغ و ... شود.

مدیرکل دامپزشکی استان افزود: هنوز برای بسیاری از مردم خدمات دامپزشکی معرفی و شناخته شده نیست و دلیلی که می شود برای این مطلب آورد این است که بعضی مواقع می بینیم مردم گوشت سفید یا قرمز و ماهی را خریداری می کنند و وقتی به آن مشکوک می شوند، به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه می کنند.

دکتر نجاتی افزود: به ارباب رجوع می گوییم به اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی مراجعه نمایید؛ تصور بر این است که باید به دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کنند، در صورتی که این اداره کل اداره ای به این نام دارد.

وی گفت: رسانه ها اعم از صدا و سیما، خبرگزاری ها، روزنامه ها و ... باید با همکاری روابط عمومی دامپزشکی تلاش زیادی نمایند تا هم دامپزشکی شناخته شود و هم مردم از حق و حقوق خود آگاه شوند.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
0
تا وقتی که سازمان دامپزشکی فکری به حال روابط عمومی خودش نکنه و این قدر جایگاه روابط عمومی رو ذلیل و خوار بکنه اوضاع بهتر از این نمیشه. هم آموزش و هم روابط عمومی هیچ جایگاهی در سازمان دامپزشکی در حال حاضر ندارند متاسفانه و این هم میشه نتیجه اش... بدبختی بیشتر برای بخش دولتی و خصوصی و ناشناس موندن دامپزشکی برای همه.
نظر شما
ادامه